רונאלדו לקראת הגומלין מול אל-עין של אצילי: "אינשאללה נשלים את המהפך"

עושה חיים בסעודיה. כריסטיאנו רונאלדו | אימג'בנק GettyImages, Yasser Bakhsh

הפורטוגלי ניצל את מסיבת העיתונאים לפני גומלין רבע גמר ליגת האלופות של אסיה והתייחס לסיכויי קבוצתו להעפיל לשלב הבא: "מדובר במשחק של חיים או מוות. אני מאמין בסיכויים שלנו". על עונש ההשעיה שקיבל: "הפעולות שלי לא תמיד מובנות כהלכה, באירופה זה נורמלי"

(גודל טקסט)

לאחר שהפסיד יחד עם קבוצתו 1:0 לאל-עין של עומר אצילי ברבע גמר ליגת האלופות של אסיה, כריסטיאנו רונאלדו ניצל את מסיבת העיתונאים שנערכה לפני משחק הגומלין כדי לשפוך אור על מה שעובר עליו בתקופה האחרונה.

כזכור, רונאלדו הושעה ממשחק אחד בליגה הסעודית בעקבות תנועה מגונה שביצע, זאת בנוסף לקנס כספי שהוטל עליו. "אני לא יכול להבטיח כלום כי אני אנושי ושום דבר אינו מושלם", פתח רונאלדו והמשיך: "לחלק מהאנשים יש הבנה לקויה של הדברים, והפעולות שלי לא תמיד מובנות כהלכה. המעשה שבעקבותיו נענשתי הוא דוגמה טובה לכך", הסביר הכוכב.

התנועה המגונה של כריסטיאנו רונאלדו לאחר הקריאות "מסי" | אתר רשמי, צילום מסך

וזה לא נעצר כאן. "אני מכבד את המדינה בה אני חי, באירופה ההתנהגות הזו היא יחסית נורמלית", טען הפורטוגלי, "לפעמים, התשוקה למשחק גורמת לך לעשות טעויות, אבל מי לא עושה טעויות? אני לעולם לא אעשה דבר כזה בכוונה תחילה", סיכם ועבר להתייחס למשחק הגומלין נגד אל-עין: "השחקנים, האוהדים והמדינה בכלל מודעים למשמעות שלו. אנחנו ערוכים ומלאי תקווה. לאוהדים שלנו יש סיבה טובה להיות אופטימיים", הצהיר.

רונאלדו לא שכח להעביר מסר לאוהדים והפתיע כשהשתמש בביטוי שגור מהשפה המקומית: "החיים בנויים מאתגרים, אנחנו צריכים שתהיו איתנו מחר. מדובר במשחק של חיים או מוות, אינשאללה נעשה את זה ונשלים בהצלחה את המהפך".

כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר | GettyImages, Yasser Bakhsh

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי