פנדל דרמטי של רונאלדו לא הספיק: אל עין הדיחה את אל נאסר

play
כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ אל נאסר | GettyImages
ההחמצה הגדולה בקריירה שלו? צפו בהחטאה המטורפת של כריסטיאנו רונאלדו 03:43

אחרי שתי החמצות ענק והפסד 1:0 ברבע גמר ליגת האלופות של אסיה, רונאלדו כבש את ה-3:4 בהארכה, אבל אל עין עלתה בדו קרב הפנדלים. אצילי לא נכלל בסגל

(גודל טקסט)

עומר אצילי אומנם לא נכלל בסגל אל עין במפגש המסקרן נגד אל נאסר, אבל קבוצתו רשמה הישג גדול כשעלתה על חשבון רונאלדו, מאנה וחבריו לחצי גמר ליגת האלופות של אפריקה. אל עין התארחה בסעודיה אחרי ה-0:1 הקטן במשחק הראשון שנערך באמירויות והיתה זקוקה לתיקו כדי להעפיל. היא איבדה יתרון 0:2 ושלחה את המשחק להארכה עם 2:3 דרמטי. אל עין השוותה ל-3:3, אבל רונאלדו שלח את המשחק לדו קרב פנדלים עם פנדל שנוי במחלוקת (118). אלא שרונאלדו היה היחיד שכבש בדו קרב הפנדלים ואל עין עלתה בזכות 1:3 בדו קרב מהנקודה הלבנה.

כריסטיאנו רונאלדו
איזה תסכול. רונאלדו | רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ אל נאסר
| אימג'בנק GettyImages

הפתיחה של האורחים היתה מהממת. סופיאן רחימי, חלוצה המרוקני של אל עין קבע 0:1 והכפיל את היתרון בדקה ה-45. אלא שאל נאסר לא ויתרה. מאנה סידר לעבדול גאריב את ה-2:1 ממש לפני ההפסקה. בדקה ה-51 חאליד עיסא שוער האורחים השווה ל-2:2 עם שער עצמי אומלל ואלכס טלס השלים את המהפך (72) עם בעיטה חופשית חזקה מקרוב. השער הזה שלח את המשחק להארכה, כשבתחילתה עיימאן יאיא הורחק והותיר את אל נאסר בעשרה שחקנים. בדקה ה-103 ראג'ד אל נג'אר שוער אל נאסר שמט כדור פשוט ואפשר לסולטאן אל שאמי לדחוק מקרוב את ה-3:3.

החמצת הענק של רונאלדו

אלא שהגיבור הטראגי של המשחק הזה היה לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הגדול של אל נאסר רשם החמצה מזעזעת בדקה ה-61 כשבעט מחמישה מטרים החוצה ובדקה ה-106 היה יכול לכבוש את ה-3:4, אבל בעט ממצב קורץ לגופו של השוער. גמור? ממש לא. רונאלדו סחט פנדל מאוד שנוי במחלוקת לקראת סוף ההארכה ושלח את המשחק לדו קרב פנדלים מהנקודה הלבנה עם פנדל מוצלח בדקה ה-118. אלא שבדו קרב מהנקודה הלבנה חבריו של רונאלדו לא עמדו בלחץ. מרצ'לו ברוזוביץ' בעט ראשון והחמיץ. לאחר מכן אלכס טלס הפציץ למשקוף. רונאלדו היה היחיד שכבש, אבל החמצה שלישית של אוטאביו שלחה את קבוצתו של אצילי לחצי הגמר עם 1:3 דרמטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי