רוביניו ירצה 9 שנות מאסר בגין אונס קבוצתי? נשיא ברזיל בעד

בית המשפט בברזיל יחליט אם כוכב העבר יישלח לכלא לדרישת האיטלקים, מעל עשור אחרי שהורשע במילאנו. לולה דה סילבה תומך בכך: "בלתי נסלח מה שהוא עשה"

(גודל טקסט)

לפני שש שנים וחצי, בנובמבר 2017, רוביניו הורשע בבית משפט באיטליה בתקיפה של צעירה אלבנית במועדון לילה בשנת 2013 ונשפט לתשע שנות מאסר בפועל בעקבות אונס קבוצתי בו השתתף. הערעור שהגיש נדחה לפני מעל שנתיים והעונש נותר על כנו, אבל הברזילאי, כיום בן 40, ברח בחזרה למולדתו וחמק מעונש מכיוון שאין הסכם הסגרה בין המדינות.

האיטלקים עומדים בתוקף על דרישתם שהברזילאי ירצה עונש מאסר בפועל ופנו שוב ושוב לברזילאים בבקשה להסגיר את כוכב העבר, שבין השאר שיחק בריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי ומילאן ורשם מאה הופעות בנבחרת ברזיל שאיתה זכה בקופה אמריקה ב-2007, אך נענו בשלילה. היום (שלישי), שמונה ימים לפני שברזיל תמסור את החלטתה הסופית בנוגע להסגרת כוכב העבר, נשיא ברזיל לולה דה סילבה התייחס לנושא לראשונה והבהיר את עמדתו.

רוביניו, שחקן סנטוס
| אימג'בנק GettyImages

לטענת הנשיא הברזילאי לולה, הוא תומך בכך שרוביניו ירצה את המאסר באחד מבתי הכלא בדרום אמריקה: "מה שהוא עשה בלתי נסלח וכל האנשים שמורשעים בעבירות מין ואונס צריכים לשבת במאסר. אדם שיש לו, היה עשיר ומפורסם, שמשתתף באונס קבוצתי ומאמין שהוא לא ביצע שום עונש אלא טוען שהוא פעל כך כי היה שיכור…זה מביך. רוביניו הורשע באיטליה והוא צריך לרצות את עונשו כאן. אני מקווה שהוא ישלם מחיר על מעשיו, כי כל אדם שמשתתף באונס קבוצתי צריך לשבת בכלא. יש לו יותר מזל מ-99 אחוז מהברזילאים, כי הוא הרוויח המון כסף והפך לאדם מפורסם, הוא לא היה צריך להסתבך בצורה כזו".

כאמור, עד ה-20 במרץ אמור להכריע בית המשפט הברזילאי אם לשלוח את רוביניו למאסר בן תשע שנים במדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי