הסיוט של אנדרס אינייסטה ודיא סבע: "זה הרבה יותר קשה ממה שדמיינתי"

אחרי 14 משחקים בליגה המקומית, אמירייטס קלאב מדורגת אחרונה עם חמש נקודות ו-37 שערי חובה. הקשר האגדי בן ה-39 מודה שהוא "לא נהנה" וש"הליגה צריכה שינויים", אבל הוא עדיין נשאר אופטימי

(גודל טקסט)

אנדרס אינייסטה לא נהנה באמירייטס קלאב, המועדון בו משחק גם דיא סבע המושאל ממכבי חיפה. אחרי 14 מחזורים, הקבוצה ניצבת במקום האחרון בטבלה עם ניצחון בודד ו-37 שערי חובה.

אינייסטה סיפר על התחושות והקשיים: "האם אני נהנה? ברור שלא. אנחנו לא מנצחים, אבל יש לי מוטיבציה ותקווה לשנות את המצב. אני רוצה לעזור לחבריי לקבוצה ולמועדון, זו המטרה שלשמה הגעתי. למרות הקשיים, אני עדיין דבק ברעיון שהביא אותי לכאן והוא לנסות לשנות את המועדון ולשפר אותו, כדי שהוא יוכל להתקדם ולהתייצב, לא רק בעונה הזו אלא גם בעתיד".

עונת פרישה? אנדרס אינייסטה | Anadolu / Contributor

על רמת הליגה אמר אינייסטה: "כמובן שהיא לא ניתנת להשוואה לליגות אחרות ששיחקת בהן. היא צריכה שינויים, היא צריכה להשתפר וזו הסיבה שבגללה הגעתי. זה בהחלט מתגלה כקשה ומורכב יותר ממה שדמיינתי כשהגעתי, אבל אני רוצה להתמקד במה שאני יכול לעשות כדי לעזור".

כזכור, באוגוסט אינייסטה חתם לעונה אחת בקבוצה מאיחוד האמירויות, לאחר שעזב את ויסל קובה היפנית. הקשר האגדי, שיחגוג יום הולדת 40 בחודש מאי הקרוב, רשם עד כה תשע הופעות ליגה ומצא את הרשת פעמיים. לאחרונה ערך הקשר את משחקו ה-1,000 בקריירה והשאלה הגדולה היא האם זו תהיה עונתו האחרונה, כשלאחר הפרישה וכפי שהודה בעצמו, הוא מעוניין לשמש כמאמן או מנהל ספורטיבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי