הכדורגל ההגנתי והמחלוקת על הרכש: פרטים חדשים על פיטורי איביץ'

ברוסיה חשפו פרטים עסיסיים על המתיחות שהובילה לסיום דרכו של אקס מכבי תל אביב: "מזכיר את הסיטואציה של טוכל בצ'לסי"

(גודל טקסט)

ברוסיה חושפים פרטים חדשים ועסיסיים על המתיחות הארוכה שהובילה לסיום דרכו של ולאדן איביץ' בקרסנודאר. לפי "צ'מפיונאט", הסיבה לפיטורים לא הייתה מקצועית וגם לא קשורה לשמועות שקשרו את איביץ' למעבר לספרטק מוסקבה.

למעשה, הבעלים סרגיי גאליצקי רצה לפטר את איביץ' כבר לפני זמן רב, אבל נמנע מלעשות זאת בשל התוצאות הטובות של הקבוצה. "גאליצקי לא אהב את הכדורגל ההגנתי של איביץ'. הוא חסיד של הגישה הרומנטית, שמקדש כדורגל התקפי בכל מחיר. הכדורגל של איביץ' פשוט לא התאים לו", כתבו, והוסיפו: "השחקנים, ההנהלה, אפילו איביץ' עצמו – כולם היו מודעים לכך שהבוס לא מרוצה".

בפגרת החורף ביקש איביץ' מההנהלה לרכוש שחקן כנף בכיר במחיר גבוה, דבר שלטענתו היה הכרחי כדי להיאבק על האליפות. בסופו של דבר הונחת שחקן כנף זר זול יחסית ביום האחרון של חלון ההעברות, ועוד לפני כן הוחתם קשר אחורי בניגוד לדעתו של איביץ', ובלי שנתן את הסכמתו למהלך.

הסיטואציה מזכירה במעט את העזיבה של איביץ' את מכבי תל אביב, אחרי שהקבוצה לא צירפה שחקני כנף בניגוד לרצונו של הסרבי.

מאמן קרסנודאר ולאדן איביץ'
מאמן קרסנודאר ולאדן איביץ' | אתר רשמי, קרסנודר

הפרשנים ברוסיה מתייחסים לפיטורים כצעד תמוה, וממשיכים לבקר את גאליצקי. מאמן ספרטק מוסקבה אנדריי צ'רנישוב אמר הבוקר: "זה מזכיר לי את הפיטורים של טוכל מצ'לסי. רומן אברמוביץ' מכר את המועדון, הגיע בעלים חדש ומיד פיטר את טוכל. לאחר מכן כלום לא עבד, ומאז צ'לסי הולכת ומידרדרת. אני מאמין שזה גם מה שעשוי לקרות לקרסנודאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי