צפו: הקהל היריב קרא בשמו של רונאלדו, התגובה של מסי הייתה לא פחות ממושלמת

play
ליאו מסי כיכב, וגם הלחיץ | אימג'בנק GettyImages, Rich Storry
מסי וסוארס כבשו ובישלו, אינטר מיאמי עלתה שלב עם 1:3 על נאשוויל 02:41

במהלך הניצחון האחרון של אינטר מיאמי השבוע נצפו מספר אוהדי נאשוויל "מקניטים" את הארגנטינאי עם קריאות חוזרות ונשנות בשמו של כוכב אל-נאסר. את מה שמסי עשה אחר כך על המגרש, הם כבר לא ישכחו

(גודל טקסט)

למרות שהם לא משחקים באותה הליגה, ואפילו לא באותה היבשת, היריבות הגדולה בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה תימשך עד לסוף הקריירה של שני כוכבי העל. ההשוואה הבלתי נמנעת בין שני הענקים באה לידי ביטוי כמעט בכל מגרש בו הם דורכים, והוכחה נוספת לכך קיבלנו במשחק האחרון בין אינטר מיאמי לנאשוויל בגומלין שמינית גמר גביע האלופות של צפון ומרכז אמריקה.

לאחר שלפני מספר שבועות במהלך משחק של אל-נאסר, הפורטוגלי "זכה" לקריאות מצד קהל יריב בשמו של מסי, ביצע תנועה מגונה וספג עקב כך עונש השעיה, כעת הארגנטינאי נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מגיב לקריאות הקהל היריב בשמו של רונאלדו.

שחקן אינטר מיאמי ליאונל מסי חוגג עם לואיס סוארס | GettyImages, Brennan Asplen

בסרטון שהפך ויראלי ברשתות החברתיות, נצפים מספר אוהדי נאשוויל צועקים בשמו של CR7 כאשר מסי נראה על המגרש מאחור. מיד לאחר מכן הפרעוש מקבל את הכדור, בועט לכיוון השער ומתחיל לחגוג עם יתר חבריו לקבוצה. ניתן להניח כי ניסיון ההקנטה לא צלח במיוחד.

מסי, שכבש ובישל ב-1:3 של אינטר מיאמי על נאשוויל, הוחלף בשל פציעה והדאיג לא מעט מעריצים ברחבי העולם. קבוצתו של הפרעוש תצא מחר בערב (שבת) למשחק חוץ אצל די.סי יונייטד במסגרת ה-MLS, ויהיה מעניין לראות האם הכוכב יזכה למנוחה או שמא יקבל דקות משחק נוספות.

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי