תמורת 75 מיליון ליש"ט: פ.ס.ז' סימנה מחליף אפשרי לקיליאן אמבפה

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן | רויטרס

אלופת צרפת ממשיכה להיערך ליום שאחרי עזיבת הכוכב, והגדירה את מרכוס רשפורד כיעד מוביל לעונה הבאה. טן האח טוען ש"זה לא רלוונטי", אז למה בפארק דה פראנס בכל זאת אופטימיים?

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן ממשיכה להיערך במרץ לקראת היום שאחרי קיליאן אמבפה. אלופת צרפת כבר השלימה עם עזיבתו של הכוכב הגדול בקיץ הקרוב, ככל הנראה לריאל מדריד, ומנסה לשים את ידה על שחקן בפרופיל גבוה שייכנס לנעליו בחוליית ההתקפה.

אחד המועמדים ששמם הוזכר כמחליף אפשרי לאמבפה הוא מרכוס רשפורד, כוכב מנצ'סטר יונייטד, שחווה עונה בינונית למדי יחד עם השדים האדומים. לפי דיווחים בצרפת, פ.ס.ז' הציעה 75 מיליון ליש"ט עבור השחקן, אך מנצ'סטר יונייטד לא ממהרת לשחרר אותו כל כך מהר.

מנג'ר השדים, אריק טן האח, התייחס לסאגה והיה נחרץ: "לא החתמנו אותו בעונה שעברה לארבע שנים כדי למכור אותו עכשיו. הוא אמור להיות חלק מהפרויקט שאנחנו בונים פה, לכן הנושא הזה לא רלוונטי", קבע ההולנדי. למרות זאת, המצב לא אבוד לחלוטין מבחינת פ.ס.ז'.

יצטרף לסאנצ'ו בספסל המנודים? רשפורד | אימג'בנק GettyImages

במהלך העונה שעברה, יונייטד הוגבלה חלקית על ידי חוקי ה'פייר פליי הפיננסי', שהגיעו בעקבות מספר רכישות ענק שביצע המועדון בעונות 2021/22 ו-2022/23. עקב כך, סר ג'ים רטקליף מעוניין לבצע שינויים מסוימים במדיניות הרכש של המועדון, ביניהם צמצום הוצאות על רכש והכנסות ממכירת שחקנים. לכן, במידה ופ.ס.ז' תציע סכום שעשוי לעניין את יונייטד, בהחלט ייתכן כי רשפורד ימצא את עצמו מחוץ לאולד טראפורד כבר בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי