"נהג להתעלל נפשית ופיזית בנשים במשך שנים": האשמות קשות נגד השחקן הבכיר

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מול ג'רום בואטנג שחקן ליון | GettyImages, Geert van Erven/BSR Agency

אמו של הכוכב הודתה כי "הוא לא מוכן להתמודד עם ההשלכות של ההתנהגות שלו", ושיתפה בכאב כי ההתאבדות של חברתו לשעבר הגיעה כתוצאה מהתעללות של שנים. השחקן, בינתיים, מכחיש את הטענות

(גודל טקסט)

"הבן שלי מתעלל בנשים במשך שנים" – את הווידוי המזעזע הזה אמרה אמו של ג'רום בואטנג, בלם באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי לשעבר, בראיון שהעניקה ל"דר שפיגל" הגרמני. "הבן שלי מתעלל בנשים, נפשית ופיזית, במשך שנים. חברתו לשעבר התאבדה בגללו והוא עדיין לא מוכן להתמודד עם ההשלכות של ההתנהגות שלו", הודתה בכאב אמו של השחקן הבכיר. כזכור, הדוגמנית וחברתו לשעבר של בואטנג, קאסיה לנהארט, התאבדה לפני שלוש שנים כשהייתה במערכת יחסים עם השחקן.

בתחקיר שפרסם העיתון הגרמני ניתן למצוא הודעות ששוחזרו מהטלפון הנייד של לנהארט, בו אפשר לראות עדויות מצמררות על ההתעללות לכאורה שספגה, דוגמת אגודלים שבורים ושטפי דם רבים המופיעים על גופה. בואטנג עצמו הכחיש את הדברים המיוחסים לו באמצעות עורכי דינו: "בשל הליכים משפטיים, לג'רום אין כרגע אפשרות להגיב לשאלות שהועלו כאן בפניו. ביסוד הטענה נמצא מידע חלקי בלבד, ולכן ההאשמות הן חסרות בסיס במידה רבה", טענו נציגיו של השחקן.

תרם את חלקו בבכורה במדי ליון. ג'רום בואטנג | אימג'בנק GettyImages, Eurasia Sport Images

אגב, בשנת 2021 בואטנג נמצא אשם בתקיפת והעלבת בת זוגו לשעבר, שרין סנלר, אך בית המשפט במינכן שינה את החלטתו בעקבות ערעור שהוגש אליו. בסופו של דבר, בואטנג נמנע מעונש מאסר בפועל, ונאלץ לשלם קנס בגובה 1.2 מיליון יורו.

ג'רום בואטנג שיחק 10 שנים בבאיירן מינכן והיה לאחד השחקנים המובילים של הקבוצה במהלך תקופתו באליאנץ ארנה. הוא זכה עם הבווארים באינספור תארים, כולל פעמיים בליגת האלופות. מעבר לכך, שימש כבלם הפותח של נבחרת גרמניה והוביל אותה לזכייה במונדיאל 2014, תול כדי שהוא מככב במשחק הגמר בו ניצחה נבחרתו 0:1 את ארגנטינה וליאו מסי. כיום, בואטנג משחק בסלרניטנה האיטלקית, קבוצתו של שון וייסמן הישראלי, אליה הצטרף בחלון ההעברות האחרון לאחר שעזב את ליון הצרפתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי