בשורה רעה לנבחרת ברזיל: ניימאר לא ישחק בקופה אמריקה

לא רגוע. ניימאר | אימג'בנק GettyImages, Pedro Vilela

לאחר שקרע את הרצועה הצולבת באוקטובר האחרון, הכוכב לא עומד בקצב השיקום הרצוי וככל הנראה לא ישתתף בטורניר היוקרתי שייערך בקיץ הקרוב. "אנחנו אפילו לא בחצי הדרך של התהליך", הודה רופא הסלסאו

(גודל טקסט)

לאחר שנפצע בברכו בצורה קשה באוקטובר האחרון, סימנים חיוביים ראשונים מכיוונו של ניימאר. שחקן אל-הילאל הסעודית מראה "התקדמות חיובית" בתהליך השיקום אותו הוא עובר, וצפי החזרה הנוכחי שלו למגרשים נע בין החודשים יולי לאוגוסט.

כידוע, המטרה העיקרית של הכוכב היא לחזור למגרשים לפני חודש יוני הקרוב, אז יחל טורניר הקופה אמריקה בו תשחק נבחרתו ברזיל. למרות זאת, ההערכות הרפואיות מעט פחות אופטימיות, כאשר לא נראה שניימאר יספיק להחלים בזמן מהפציעה הקשה וליטול חלק בתחרות היוקרתית יחד עם הסלסאו. "עוד לא הגענו אפילו לחצי הדרך בשיקום של ניימאר", הודה רופא נבחרת ברזיל והסביר: "רק כשנתקרב לתשעה או עשרה חודשי פיזיותרפיה שביצענו יחד עם השחקן, נוכל לאשר לו לחזור למגרשים ללא חשש", הדגיש.

כזכור, ניימאר נפצע באוקטובר האחרון בצורה קשה בברכו במהלך משחק של נבחרת ברזיל נגד אורוגוואי במסגרת מוקדמות מונדיאל 2026. הוא פונה על אלונקה בדמעות, ובהמשך התברר כי הכוכב נפגע ברצועה הצולבת ובנוסף לכך סובל מקרע במיניסקוס של ברך שמאל.

ניימאר, נבחרת ברזיל | GettyImages, Pedro Vilela

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי