עם רונאלדו כשגריר: נחשפו הסלוגן והלוגו של מונדיאל 2030

סיסמת הגביע העולמי אותו יארחו במשותף מרוקו, ספרד ופורטוגל: "יאללה ואמוס 2030". רונאלדו, אינייסטה ונייבט נבחרו לשגרירי הטורניר

(גודל טקסט)

מארגני מונדיאל 2020 חשפו את הסלוגן והלוגו של גביע העולם אותו יארחו במשותף מרוקו, ספרד ופורטוגל. בטקס שנערך היום (שלישי) בליסבון, הוצגה סיסמת המונדיאל "יאללה ואמוס 2030" וצבעי הלוגו שמקיפים את הכדור הם אדום, צהוב וירוק. מי שנבחרו להיות שגרירי המונדיאל הם כריסטיאנו רונאלדו מטעם פורטוגל, אנדרס אינייסטה מטעם ספרד ונורדין נייבט מטעם מרוקו.

מונדיאל 2030 יציין את שנת ה-100 של גביע העולם ולראשונה אי פעם יתקיים בשלוש מדינות משתי יבשות שונות. גם אורוגוואי, ארגנטינה ופרגוואי ישמשו כמדינות שמציינות את חגיגות ה-100 ומשחק הפתיחה ב-13 ביוני 2030 יהיה בסנטנריו במונטבידאו, שכן אורוגוואי הייתה מארחת המונדיאל הראשון. המשחק השני יהיה בארגנטינה והמשחק השלישי בפרגוואי. מקומן של כל השש מובטח בטורניר שבו ישתתפו 48 נבחרות. הגמר יהיה ב-21 ביולי.

גם במונדיאל הקרוב יהיו 48 נבחרות וגם בו שלוש מארחות, אך מאותה יבשת: קנדה, מקסיקו וארה"ב. זה יהיה הגביע העולמי הראשון בצפון אמריקה מאז שארה"ב אירחה לבדה ב-1994.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי