נחשף: כוכב מנצ'סטר יונייטד "חולם על מעבר לריאל מדריד"

play
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם אמאד דיאלו | אימג'בנק GettyImages, Stu Forster
צפו: בדקה ה-121, מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-3:4 היסטורי על ליברפול 05:47

דיווחים באירופה טוענים כי אחד השחקנים הבולטים של השדים האדומים העונה מעוניין להצטרף לבלאנקוס, כאשר פגישה עם פלורנטינו פרס עשויה להתרחש בקרוב. בדרך למעבר ענק?

(גודל טקסט)

למרות שניצחה 3:4 את ליברפול בתום אחד המשחקים הגדולים של השנים האחרונות והעפילה לחצי גמר הגביע האנגלי, מנצ'סטר יונייטד חווה עונה בינונית למדי, בטח ביחס לסטדנרטים שהיא מצפה מעצמה כאחד המועדונים האהודים ביותר בעולם. אולם בכל עונה צצים סיפורים חדשים, והעונה אחד המרכזיים שבהם הגיע בדמות כוכב חדש באולד טראפורד: אלחנדרו גרנאצ'ו.

אבל האם הקיצוני לא יישאר במנצ'סטר לעוד הרבה זמן? דיווחים באירופה טוענים כי החלום הגדול של גרנאצ'ו הוא לשחק בריאל מדריד, ושהוא אף צפוי להיפגש בחודשים הקרובים עם נשיא הקבוצה, פלורנטינו פרס. "גרנאצ'ו לא רוצה לעזוב את יונייטד עכשיו, אבל החלום שלו הוא לשחק עבור ריאל מדריד באיזשהו שלב בקריירה", נכתב בדיווח.

גרנאצ'ו בן ה-19 האריך את חוזהו במנצ'סטר אשתקד כשחתם במועדון עד סוף שנת 2028, כך שאם הבלאנקוס אכן מעוניינים להנחית את הארגנטינאי, הם ייאלצו לשלם עבור כך לא מעט כסף. אגב, למרות שהוא משחק בנבחרת ארגנטינה, גרנאצ'ו בכלל נולד במדריד וגדל במחלקת הנוער של חטאפה, ממנה עבר לאקדמיה של אתלטיקו מדריד. בשנת 2020, בהיותו בן 16 בלבד, הגיע לאקדמיה של מנצ'סטר יונייטד, בה הוא נמצא עד היום.

אלחנדרו גרנאצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי