חברו של רונאלדו הפתיע: "נמצא מעבר לשיא, הוא כבר לא בן 32"

play
כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל | רויטרס
ההחמצה הגדולה בקריירה שלו? צפו בהחטאה המטורפת של כריסטיאנו רונאלדו 03:43

רגע לפני פתיחת היורו בחודש יוני הקרוב, שותפו לחדר ההלבשה של הכוכב טוען: "הוא שחקן חשוב, אבל הנבחרת כבר לא תלויה בו. שיא הקריירה של שחקן הוא בין הגילאים 25-32"

(גודל טקסט)

בחודש פברואר האחרון כריסטיאנו רונאלדו חגג את יום הולדתו ה-39, כאשר לפחות לפי כושרו הנוכחי באל-נאסר הסעודית, לא נראה שהוא מתכוון לעצור בזמן הקרוב ולחשוב על פרישה ממשחק פעיל. למרות זאת, גם ספורטאי על כמו CR7 נתון להשלכות הגופניות שמגיעות יחד עם השנים, וז'ואאו קאנסלו, אחד השחקנים הבולטים של נבחרת פורטוגל בדור הנוכחי, התייחס לכך בהרחבה.

בריאיון שהעניק במולדתו, אמר המגן כי רונאלדו הוא "שחקן חשוב שבילה 15 שנים עם מסי בהתמודדות על כדור הזהב, אבל שיא הקריירה של כדורגלן הוא בין הגילאים 25 ל-32. הוא שחקן חשוב, אין ספק, אבל הנבחרת לא תלויה בו", הפתיע שחקן ברצלונה.

אמנם שיאו של רונאלדו ככל הנראה באמת מאחוריו, אך נראה כי הוא עדיין עשוי לשחק תפקיד מרכזי ביורו שייצא לדרך בגרמניה בחודש יוני הקרוב. במוקדמות הטורניר הוא כבש עשרה שערים עבור הסלסאו, יותר מכוכבי על כמו הארי קיין וקיליאן אמבפה. בסגל משופע כוכבים כמו שיש לרוברטו מרטינס ונבחרת פורטוגל, מעניין יהיה לראות כיצד ישתלב כוכב העל, אולי, בטורניר הגדול האחרון שלו.

ז'ואאו קאנסלו, מגן ברצלונה | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי