ריאל מדריד, ברצלונה או צמרת הפרמיירליג? כוכב באיירן מינכן מבוקש

play
שחקני באיירן מינכן חוגגים עם הארי קיין | רויטרס
צפו: צמד ובישול למוסיאלה ב-2:5 של באיירן מינכן על דרמשטאדט 03:38

לפני שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא, קשר אלופת גרמניה לא ממהר להכריז על עתידו, כשחמש אימפריות ברחבי היבשת כבר לוטשות אליו עיניים

(גודל טקסט)

יוזואה קימיש יהפוך לשחקן חופשי בקיץ 2025, וכיאה לכך- חרושת השמועות על מעבר קבוצה אפשרי כבר החלו. הגרמני הבינלאומי טרם חידש את חוזהו בבאיירן מינכן, ולאחרונה צצו דיווחים הקושרים אותו עם לא מעט אימפריות ברחבי היבשת, כשארסנל, ליברפול, מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד וברצלונה הוזכרו בין המועמדות לקלוט אותו.

קימיש בן ה-29 אמר בריאיון ל"די וול" הגרמני כי "נותרה לי עוד יותר משנה בחוזה, אז כרגע אני רגוע. מעבר לכך, עדיין לא ברור מי יהיה המאמן שלנו מהקיץ. זה מעניין אותי וחשוב לי לדעת מי זה יהיה", רמז לכך שזהות המאמן הבא של באיירן עשויה להשפיע באופן ישיר על עתידו בקבוצה.

הקשר הוסיף שכרגע, המטרה המרכזית שלו היא "להפוך את העונה הזו לחיובית בליגת האלופות ולאחר מכן להתרכז ביורו", והודה ש"אנחנו מבינים שיהיה קשה לסגור את הפער מלברקוזן". אז על אף העובדה שלא מעט מועדוני על ברחבי אירופה לוטשים אליו עיניים, כרגע קימיש לא ממהר להתחייב על עתידו.

העונה, קימיש שותף סך הכל ב-31 משחקים בכל המסגרות, כאשר הוא רושם שמונה בישולים, אליהם הוסיף שער בודד אותו הוא כבר לפני יותר מחצי שנה, נגד פרנקפורט במסגרת הבונדסליגה.

טעות שעלתה ביוקר. טוכל עם קימיש | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי