כמעט חצי שנה אחרי שהבטיח לקנות לעיתונאי טלפון חדש: המחווה היפה של מודריק

כמה תסכול. מודריק | אימג'בנק GettyImages, Lars Baron

כוכב צ'לסי כבש לבבות לאחר שמילא את הבטחתו לקנות לכתב אוקראיני טלפון חדש, מפני שהישן היה "מלא בסרטונים" של שחקן הכנף. צפו ברגע הוויראלי

(גודל טקסט)

רגע יפה של מיכאילו מודריק. שחקן נבחרת אוקראינה ביצע מחווה נוגעת ללב כשהבטיח לקנות טלפון חדש לעיתונאי אוקראיני, ולתדהמתו של האחרון- הכוכב אכן עמד במילתו. בשביל להבין היכן הסיפור התחיל, צריך לחזור לחודש אוקטובר האחרון, שם מודריק הבחין בעיתונאי מתעד אותו בעזרת הטלפון הנייד שלו. כנראה שזו לא הייתה הפעם הראשונה בה שחקן צ'לסי שם לב לכך, מה שגרם לו לפנות אל העיתונאי באופן ציני ולשאול אותו "כמה פעמים אתה יכול לצלם אותי? כמה נפח אחסון יש לטלפון שלך?".

הכתב ההמום השיב שנפח האחסון אזל, מה שהביא את מודריק לסנן לעברו: "בקצב הזה אצטרך לקנות לך טלפון חדש כי הנוכחי מלא בסרטונים שלי". למרבה ההפתעה, כמעט חצי שנה אחרי אותו אירוע מודריק פגש את העיתונאי, וכשראה אותו שלף מהמזוודה טלפון סלולרי חדש לחלוטין.

הרגע הוויראלי גרם למודריק לצבור פופולריות בקרב לא מעט חובבי כדורגל, שגילו באוקראיני צד אנושי וטוב לב. כעת, מודריק ויתר חבריו לנבחרת יתרכזו במשימה הגדולה הניצבת בפניהם: העפלה ליורו 2024, כאשר ביום שלישי הם יתמודדו נגד איסלנד, שהדיחה את נבחרת ישראל, בגמר פלייאוף העלייה לטורניר היוקרתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי