אפקט אמבפה: מנצ'סטר יונייטד סימנה שחקן בכיר בריאל מדריד

play
החגיגה של ג'וד בלינגהאם שוב שוחזרה. חוסלו חוגג עם שחקני ריאל מדריד | רויטרס
צפו: בדקה ה-121, מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-3:4 היסטורי על ליברפול 05:47

דיווח בספרד: לאור הגעתו הצפויה של הכוכב הצרפתי לסנטיאגו ברנבאו, השדים האדומים ינסו לשים את ידיהם על שחקן ההתקפה של הבלאנקוס ולצרפו בחלון ההעברות הקרוב

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד מעוניינת לחזק את החלק הקדמי שלה לקראת העונה הבאה, והיום (חמישי) מדווחים ב"רלבו" הספרדי כי השדים האדומים סימנו מטרה חדשה: חוסלו, שחקנה של ריאל מדריד. על פי הדיווח, שני סקאוטים של יונייטד כבר שוחחו עם נציגיו של חלוץ ריאל לפני כמה שבועות כדי לגשש בנוגע למצבו לקראת פתיחת חלון ההעברות בקיץ הקרוב.

הייעוד המקצועי של חוסלו עבורו מנצ'סטר יונייטד מעוניינת לצרפו הוא תפקיד החלוץ המחליף לרסמוס הוילונד, שצפוי להמשיך להוביל את חוליית ההתקפה של הקבוצה בשנים הקרובות. אחת הסיבות בגינן מעוניינים בחלוץ הספרדי באולד טראפורד היא הניסיון שיש לו בפרמיירליג, כאשר בעברו שיחק בסטוק סיטי ובניוקאסל.

אגב, למרות שחוסלו משחק כיום בריאל מדריד, הוא נמצא תחת חוזה באספניול- שמבלה את העונה הנוכחית בליגה הספרדית השנייה. לאור הגעתו הצפויה של קיליאן אמבפה לבירת ספרד, צפויים שינויים רבים בחלק ההתקפי של הבלאנקוס, וייתכן כי חוסלו יהיה אחד מאלה שישלמו את המחיר וייאלצו לעזוב את המועדון.

חוסלו, שחקן ריאל מדריד חוגג | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי