על סף פיצוץ: כוכב באיירן מינכן בדרך החוצה מהמועדון, ריאל מדריד עוקבת

play
אלפונסו דייויס, שחקן באיירן מינכן | רויטרס
צפו: צמד ובישול למוסיאלה ב-2:5 של באיירן מינכן על דרמשטאדט 03:38

לאחר שהבווארים הציבו לו אולטימטום לחידוש חוזהו והשחקן לא ראה זאת בעין יפה, כל הסימנים מעידים על כך שהצדדים צפויים להיפרד בקיץ הקרוב. הבלאנקוס אורבים מעבר לפינה

(גודל טקסט)

לאחר שבאיירן מינכן הציבה לו אולטימטום לחדש את חוזהו עד השבוע הבא, נדמה כי אלפונסו דייויס והבווארים נמצאים על מסלול התנגשות. בינתיים, מי שמביטה במתרחש מהצד היא ריאל מדריד, שמפנטזת על צירופו של המגן הקנדי לשורותיה כבר בקיץ הקרוב.

כאמור, באיירן הציבה דדליין בפניו של דייויס, מה שלא כל כך מצא חן בעיני סוכנו, ניק הוסה, שבראיון ל"בילד" עלה למתקפה על אלופת גרמניה: "מה שבאיירן עשו לנו הוא לא הוגן. נחליט כיצד לפעול בסיום העונה", ירה והמשיך: "לפני שכל הנהלת המועדון התחלפה לפני שנה דווקא היינו קרובים לחתום על חוזה חדש. עכשיו לא שמענו מהם כלום במשך שבעה חודשים".

אלפונסו דייויס, באיירן מינכן | GettyImages, Sebastian Widmann

השיא הגיע כשהוסה ניסה לשפוך אור על המו"מ שמתנהל מול באיירן וחשף: "ניסיתי ליצור קשר עם המועדון מיוזמתי, אבל אף אחד לא ענה לי. עכשיו הם באים לנו עם האולטימטום הזה ואנחנו אמורים להתנהל תחת לחץ של זמן, רק בגלל שהמועדון בלחץ בעצמו? זה לא הוגן".

לאור היחסים המתוחים בין דייויס וסוכנו לבין המועדון, לא מופרך כלל כי נראה את הקנדי עושה את דרכו לבירת ספרד בקיץ הקרוב. דייויס בן ה-23 ערך העונה 31 הופעות במדי באיירן מינכן, במהלכן כבש שער אחד ובישל שלושה נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי