בדרך לאיחוד היסטורי? התיעוד הנוצץ שהצית גל שמועות

לא רק כדורגל הוא אוהב. ניימאר | אימג'בנק GettyImages, ATTA KENARE/AFP

תמונה של ניימאר נפגש עם כוכב העבר הדליקה את הרשת וגרמה לאוהדים רבים לפנטז על המעבר הדמיוני. למרות שהסיכוי לכך נראה קלוש, יש כאלה שמאמינים שהדבר אפשרי

(גודל טקסט)

לניימאר יש לא מעט זמן פנוי לאחרונה, וזאת עקב הפציעה הקשה בברכו אותה עבר בחודש אוקטובר האחרון. מאז, הברזילאי נמצא בתהליך שיקום, כאשר צפי החזרה הנוכחי שלו למגרשים נע סביב יולי-אוגוסט. למרות זאת, עושה רושם כי הפציעה החמורה שחווה לא מונעת ממנו לבלות ברחבי העולם, ובימים האחרונים הכוכב שוהה במיאמי שבפלורידה.

לאחר שנצפה במשחק NBA של מיאמי היט ואף בטורניר הטניס הגדול שמתקיים כעת בעיר, תיעוד של ניימאר לצד דייויד בקהאם הצית גל שמועות ברחבי הרשת בנוגע למעבר אפשרי של החלוץ לאינטר מיאמי, שנמצאת בבעלותו של אגדת העבר הבריטית. כידוע, בקבוצה מה-MLS משחקים גם שותפיו לשעבר של ניימאר לאחת הקבוצות הגדולות אי פעם- ליאו מסי ולואיס סוארס, כמו גם ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס.

"משהו מתבשל", הגיב אוהד אינטר מיאמי לתמונה של ניימאר ובקהאם, כאשר אחד אחר כתב: "בקהאם הצהיר שהוא 'עבד' על מסי במשך חמש שנים לפני שהוא הסככים להגיע לכאן בסופו של דבר. ניימאר צעיר בהרבה. זה יקרה בשלב מסוים".

למרות הפנטזיות של חלק מהאוהדים, הסיכוי למהלך שכזה נראה, לפחות כרגע, קלוש. ניימאר נמצא תחת חוזה באל-הילאל הסעודית, אליה הוא הצטרף רק בקיץ האחרון. מעבר לכך, בליגת ה-MLS חל פייר פליי פיננסי, איתו במיאמי מתקשים להתמודד עקב ריבוי הכוכבים אותם הם מחזיקים בסגל הקבוצה. לכן, עסקה שתכלול את הגעתו של ניימאר לפלורידה עשויה להיות בעייתית מבחינה כלכלית.

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ניימאר, לואיס סוארס | GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי