בדרך למחטף? ליברפול עשויה לאבד את אחד מכוכביה הבולטים בשנים האחרונות

מוחמד סלאח, טרנט אלכסנדר ארנולד | JUSTIN TALLIS/AFP via Getty Images

בזמן שהם מחפשים אחר מחליף ליורגן קלופ על הקווים, הרדס עלולים להיפרד מהמגן המצוין שטרם חידש את חוזהו, שנגמר בשנה הבאה. מועדון ענק באירופה לוטש עיניים

(גודל טקסט)

בדרך למחטף? לאחר שבשבועות האחרונים צצו דיווחים על כך שריאל מדריד סימנה את טרנט אלכסנדר ארנולד כמטרה אפשרית לקראת הקיץ, כעת מתברר כי הבלאנקוס שוקלים ברצינות לבצע מהלך רשמי בנוגע למגן האנגלי המצוין, זאת על רקע חוסר הוודאות המקצועי בליברפול עקב עזיבתו של יורגן קלופ בתום העונה.

על פי הדיווח, בריאל היו רוצים לראות את טרנט מצטרף לשורות הקבוצה, כאשר המגן בן ה-25 טרם חתם על חוזה חדש בליברפול בעוד חוזהו הנוכחי מסתיים בשנת 2025. באופן מובן, הרדס מתמקדים כעת בעיקר במציאת מחליף למנג'ר הגרמני שיעזוב את המועדון לאחר תשע שנים, עובדה שגורמת לעיכוב השיחות על חידוש חוזהו של אלכסנדר ארנולד.

אם אכן ריאל מדריד תצליח להנחית את הכוכב, זו תהיה מכה גדולה עבור ליברפול. אלכסנדר ארנולד צמח במחלקת הנוער של המועדון ושיחק בקבוצה מאז תחילת קריירת הבוגרים שלו, כאשר הוא משמש כאחד משחקניה הבולטים ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות תחת שרביטו של יורגן קלופ. אגב, מעבר לתום חוזהו הנוכחי של טרנט ב-2025, גם חוזיהם של שני כוכבי הקבוצה הנוספים, וירג'יל ואן דייק ומוחמד סלאח, צפוי לפוג ב-2025. נקודה למחשבה עבור ליברפול.

קלופ הביא את סגנון הרוק הכבד לאנפילד. טרנט אלכסנדר ארנולד | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי