הציטוט שהסעיר והנתון האדיר: "אחמד רונאלדו" שוב סותם פיות

play
כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר | GettyImages, Yasser Bakhsh
חגיגת שערים, מספרת מרהיבה וקאמבק ענק. צפו: הפרמיירליג חזרה בגדול 04:14

עוד שלושער שמוכיח ש"הוא משתבח כמו יין", עוד שער שמבסס את מעמדו כנוגח היסטורי. הפורטוגלי לא עוצר, וזוכה לכינוי חדש ומשעשע

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו שוב כובש בצרורות, ושוב משתיק את המבקרים. גם בגיל 39, הרעב הבלתי נגמר של הכוכב הפורטוגלי מביא אותו לשיאים חדשים. אמש (שבת) הוא כבש שלושער בניצחון 1:5 של אל נאסר על אל טאי בליגה הסעודית, אחרי משחק אישי נהדר, בעיקר במחצית השנייה.

רונאלדו הגיע ל-54 שלושערים בקריירה הקבוצתית שלו, ומצא את הרשת שלוש פעמים באותו משחק לראשונה אחרי קרוב לחצי שנה. מאז שעבר את גיל 30, רונאלדו כבש שלושער ב-34 משחקים שונים – הוכחה נוספת לכך ש"הוא משתבח כמו יין טוב", כפי שכתבו בתקשורת העולמית אמש. לשם השוואה, ליאו מסי כבש שלושער רק 6 פעמים אחרי גיל 30, לואיס סוארס וקארים בנזמה 5 פעמים ורוברט לבנדובסקי 3.

צפו בשער הראשון של רונאלדו

צפו בשער השני

צפו בשער השלישי

אחד השערים שכבש רונאלדו היה בנגיחה, תוך כדי התרוממות מרשימה שהמחישה את האתלטיות הייחודית לו, גם בגילו המתקדם. בזכות השער, הגיע רונאלדו ל-148 שערים בנגיחה לאורך הקריירה. מדובר בנתון שהופך אותו לשיאן הכיבושים העולמי ההיסטורי בנגיחות.

"אני מרוצה מאוד, הקבוצה ניצחה וזה הכי חשוב, כבשתי שלושער אחרי הרבה זמן. המשחקים אחרי פגרת נבחרות תמיד מאתגרים וקשים, כי אתה לא תמיד בשיא הריכוז או בשיא הכושר, ולפעמים מגיע אחרי נסיעות ארוכות. אני רוצה להמשיך ככה", אמר רונאלדו בסיום.

הציטוט שחולל מיני-סערה בסעודיה, הגיע מהמאמן לואיס קסטרו שנשאל בסיום על שחקן מקומי צעיר ששולב בהרכב, ונדרש להשיב אם הוא זה שעשה את ההבדל. "מי שעשה את ההבדל היה אחמד רונאלדו", אמר קסטרו בחיוך, "הוא כבש שלושה שערים והציל אותנו שוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי