שיא השחיתות: נחשף המקור ששילם עבור שחרורו מהכלא של דני אלבס בערבות

דני אלבס משוחרר ממאסר | רויטרס

לאחר שריצה תקופת מאסר בת 14 חודשים, הגורם הרשמי ששילם עבור שחרורו של הברזילאי מבית הסוהר נחשף. אין גבול לצביעות

(גודל טקסט)

דני אלבס שוחרר השבוע מהכלא לאחר 14 חודשי מאסר. מגן ברצלונה לשעבר היה מאחורי סורג ובריח מאז ינואר 2023 בגין תקיפה מינית אותה ביצע במועדון לילה בעיר הקטאלונית. כאמור, מאז שוחרר בשבוע שעבר בגין ערבות שהופקדה בעבורו, המקור המדויק שמימן את שחרורו של אלבס נותר בגדר תעלומה.

מכיוון שלברזילאי לא הייתה אפשרות לשלם עבור שחרורו בכוחות עצמו עקב צו המונע ממנו לגשת למקורותיו הפיננסיים, לבית המשפט בברצלונה הגיעו מיליון יורו שסייעו לו להשתחרר ממעצר. לאחר שנפוצו שמועות על כך שחברו לשעבר בבארסה ובנבחרת ברזיל, ניימאר, הוא זה ששילם את הסכום, היום (ראשון) האמת יצאה לאור, וחשפה- מגזין ברזילאי פופולרי הוא זה ששילם עבור שחרורו של אלבס.

דני אלבס מתייצב בבית המשפט | רויטרס

המגזין הנקרא 'פיאסטה' דיווח בעצמו על כך שהוא זה שחתום על שחרורו של השחקן מבית הכלא, כאשר סיבת השחרור מעלה לא מעט סימני שאלה: שחרור דני אלבס בתמורה לראיון בלעדי איתו. המגזין 'פיאסטה' מוכר בברזיל ככזה שמעניק לקוראיו מידע רב על סלבריטאים ומשפיענים בארץ הסמבה, כמו גם ברזילאים שמצליחים מחוץ לגבולות המדינה.

על פי תנאי שחרורו בערבות, דני אלבס רשאי להישאר חופשי אך אינו יכול לעזוב את שטחה של ספרד. דרכוניו הספרדי והברזילאי הוחרמו, וכרגע הוא מתגורר בביתו בברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי