בדרך לאיחוד עם מסי או רונאלדו? דיווח: כוכב ענק שוקל מעבר ל-MLS או לסעודיה

play
מסי, רונאלדו | אתר רשמי, צילום מסך
כריסטיאנו רונאלדו אחרי שכבש שלושער במדי אל נסאר 00:14

דיווח בספרד: סרחיו ראמוס מתלבט היכן לשחק בעונה הבאה, כאשר חוזהו בסביליה נגמר בקיץ הקרוב והאפשרות שישוב לשתף פעולה עם אחד משני הכוכבים גדולה מאוד

(גודל טקסט)

סרחיו ראמוס כבר עבר כמעט הכל בקריירה. הספרדי בן ה-38 היה שותף לזכייה בגביע העולם ושתי אליפויות אירופה יחד עם נבחרת ספרד, ולכך הוא הוסיף קריירת מועדונים מפוארת בפני עצמה- כאשר הניף אינספור תארים קבוצתיים, עם קדנציה ארוכה וזכורה במיוחד בריאל מדריד.

כעת, דיווח מסקרן ב'מונדו דפורטיבו' טוען כי הבלם מושך עניין משני יעדים עיקריים- ליגת ה-MLS האמריקאית והליגה הסעודית, כאשר בכל אחת מן האפשרויות הוא עשוי לבחור לשחק עם מי מחבריו לשעבר: ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. עם הפרעוש, כזכור, ראמוס שיתף פעולה בפ.ס.ז' במשך שתי עונות, בעוד שלצד רונאלדו הוא שיחק כתשע עונות בריאל מדריד עד שהפורטוגלי החליט לעזוב את בירת ספרד.

עם סיום חוזהו בסביליה בקיץ הקרוב, ראמוס לא הראה סימנים כי בכוונתו לפרוש ממשחק פעיל, מה שמגביר את הסיכויים לכך שנראה אותו פותח פרק חדש בקריירה הארוכה שלו. לפי הדיווח בספרד, ייתכן מאוד כי היעד הבא יהיה לצידם של אחד משני הכוכבים, באל-נאסר הסעודית יחד עם הפורטוגלי או באינטר מיאמי האמריקאית לצידו של הארגנטינאי.

שחקן סביליה, סרחיו ראמוס | GettyImages, Quality Sport Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי