"אופציה מעניינת": הכוכב העולה ששייך למנצ'סטר סיטי יגיע לריאל מדריד?

play
ויניסיוס מול יאן קוטו, ריאל מדריד מול ג'ירונה | רויטרס
צפו בדרמה המטורפת: 3:3 משוגע בין ספרד לברזיל, שהשוותה בדקה ה-96 03:20

המגן הברזילאי הנפלא, שחווה עונת פריצה אדירה במדי ג'ירונה תוך שהוא מושאל אליה מהסיטיזנס, התייחס לעתידו ולא הצהיר במפורש לאן פניו מועדות. יחזור לאנגליה או יחבור לבלאנקוס?

(גודל טקסט)

ג'ירונה היא ללא ספק אחת מהפתעות העונה בספרד, וככל הנראה גם ברחבי אירופה. הקבוצה הקטאלנית הצנועה רושמת עונה אדירה בזירה המקומית כשהיא ממוקמת במקום השלישי בטבלת ה"לה ליגה בתום 30 מחזורים, עשר נקודות מתחת לריאל מדריד ושתיים בלבד מאחורי ברצלונה. בנוסף, היא מקדימה את אתלטיק בילבאו החמישית בתשע נקודות, כך שהיא צפויה לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה.

אחד הכוכבים הבולטים העונה של ג'ירונה הוא יאן קוטו. המגן הברזילאי הנפלא נמצא בעיצומה של עונתו השנייה בקבוצה בקדנציה הנוכחית ושלישית בקריירה בסך הכל, כאשר בשתי הפעמים הוא הושאל ממנצ'סטר סיטי. כעת, בעקבות יכולתו הגבוהה, גם ההצעות החלו לזרום עבור קוטו.

בריאיון שנתן השבוע ל"רדיו קטאלוניה", נשאל קוטו אם הוא מעוניין לעבור לריאל מדריד, והשיב: "אם הם רוצים אותי אז זו יכולה להיות אופציה טובה, אני לא אשקר", אך מיד סייג את דבריו: "אני שחקן של מנצ'סטר סיטי ויש לי שם חוזה. זה חלום לשחק עבור מועדון כזה", הודה המגן.

עונת הפריצה של קוטו בן ה-21 בג'ירונה לא נעלמה מעיניהם של גורמים בכירים בעולם הכדורגל, וגם מאמן נבחרת ברזיל החליט לזמן אותו בשבוע שעבר לצמד משחקי הידידות היוקרתיים נגד אנגליה וספרד, כאשר קוטו אף שותף במהלך ה-3:3 המשוגע נגד ה'לה רוחה'. בסך הכל, לקוטו יש העונה 33 הופעות במדי ג'ירונה בכל המסגרות, במהלכן כבש שני שערים ובישל שמונה נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי