נחשף: הרגע בו קיליאן אמבפה היה קרוב להצטרף לברצלונה

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן | רויטרס

גורם בכיר לשעבר בהנהלת בארסה התייחס למעברו של ניימאר לפ.ס.ז' ב-2017 וחשף: "אם אני הייתי אחראי, אמבפה היה מגיע לקבוצה במקום דמבלה תמורת 100 מיליון יורו"

(גודל טקסט)

בקיץ 2017 נשבר שיא ההעברות של כל הזמנים, כאשר ברצלונה מכרה את ניימאר בסכום חסר תקדים של 222 מיליון יורו לפ.ס.ז', שיא שלא נשבר עד היום. לאחר העסקה ההיסטורית, בארסה ניסתה למלא את החלל המקצועי שהותיר ניימאר וצירפה לשורותיה שלל שחקנים, ביניהם עוסמאן דמבלה שהגיע מדורטמונד עבור סכום כולל של 135 מיליון יורו.

חבייר בורדס, המנהל הטכני של בארסה באותם ימים, חשף כי התמונה הייתה עשויה להיראות שונה לגמרי אילולא החלטה מסוימת הייתה מתקבלת באופן שונה בקאמפ נואו. "אם אני הייתי אחראי, קיליאן אמבפה היה משחק בבארסה", ירה בורדס בריאיון לתוכנית הטלוויזיה הספרדית "אל צ'ירינגיטו" והמשיך: "הוא היה יכול להגיע אלינו, זה היה אפשרי. המחיר היה נע סביב 100 מיליון יורו בלבד. המאמנים באותה התקופה אמרו לנו שהם רוצים את דמבלה בגלל התאמתו לשאר השחקנים שהיו לנו. למרות זאת, הייתה אפשרות להביא גם את דמבלה וגם את אמבפה".

עוסמאן דמבלה, קשר ברצלונה | GettyImages, JOSEP LAGO

כידוע, הקדנציה של דמבלה בברצלונה לא התעלתה לגבהים להם ציפו שני הצדדים. למרות שנשאר במועדון במשך שש שנים, דמבלה לא הצליח להותיר חותם משמעותי בבארסה ולהוליך את הקבוצה להישגים מרשימים בזירה האירופית, על אף 40 שערים ו-43 בישולים ב-185 הופעות שרשם במדי הקבוצה. כעת, ניתן רק לדמיין לאן הקריירה של אמבפה הייתה מתפתחת אילו היה מגיע לברצלונה ומשתף פעולה עם ליאו מסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי