לפני הקרב באלופות מול פריז סן ז'רמן: חדשות טובות לצ'אבי וברצלונה

שלושה ימים לפני הקרב ברבע גמר האלופות, פרנקי דה יונג ואנדראס כריסטנסן חזרו להתאמן ואף צפויים לפתוח. פדרי עדיין פצוע ולא צפוי להיות בסגל

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

צריך לקרות משהו ממש בלתי צפוי כדי שברצלונה תשמור על תואר האליפות שלה העונה. אלא שבניגוד לעונה שעברה, הקטלאנים חווים בינתיים קמפיין מוצלח בליגת האלופות וביום רביעי הם יתארחו אצל פריז סן ז'רמן למשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר.

לקראת המשחק הזה, צ'אבי קיבל בשורות טובות מאוד כאשר פרנקי דה יונג ואנדראס כריסטנסן הפצועים, נטלו חלק באימון של שבת והם יהיו כשירים למשחק הגדול. מאידך, פדרי לא הצליח להשלים את האימון והוא ככל הנראה לא יהיה בסגל לפריז.

פרנקי דה יונג חוגג עם שחקני ברצלונה
פרנקי דה יונג חוגג עם שחקני ברצלונה | אימג'בנק GettyImages

דה יונג וגם כריסטנסן אמורים לפתוח בקישור החסר של צ'אבי, כשכזכור גם גאבי נפצע בצורה קשה וגמר את העונה. השניים צפויים לחבור לאילקאי גונדואן, שנותר הקשר היחיד בסגל שלא נפצע העונה. דה יונג רשם 19 הופעות בהרכב ברצלונה בליגה, ורק בשתיים מהן הוא הוחלף, כאשר הפעם האחרונה היתה ב-0:0 אצל בילבאו, המשחק שבו נפצע דה יונג לפני קצת יותר מחודש.

ברצלונה תגיע לפריז בכושר טוב עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל ה-1:3 על נאפולי בשמינית הגמר. פריז מנגד, תגיע אחרי ה-1:1 המביך מול קלרמון האחרונה, כאשר ברקע ישנם כל הזמן דיבורים על המשבר בין לואיס אנריקה המאמן לכוכבו קיליאן אמבפה, שגם במשחק האחרון נכנס כמחליף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי