כוכב מנצ'סטר סיטי חשף: גווארדיולה סייע לי להתמודד העונה עם בעיות מנטליות

play
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי | GettyImages
צפו: צמד ובישול לדה בראונה ב-2:4 של מנצ'סטר סיטי על קריסטל פאלאס 02:55

השחקן הבכיר שיתף כי "התקשה עם עצמו לא מעט לאור הגבהים אליהם הגיע בעונה שעברה", ולא שכח להודות למנג'ר הספרדי שהיה שם בשבילו ברגעי המשבר הגדולים אותם חווה

(גודל טקסט)

ג'ק גריליש היה אחד משחקניה החשובים של מנצ'סטר סיטי בעונה שעברה, עונה שנגמרה עם טרבל היסטורי כולל זכייה ראשונה אי פעם של המועדון בליגת האלופות. למרות זאת, האנגלי בן ה-27 לא מצליח לשחזר העונה את היכולת שהציג אשתקד, כאשר לאחרונה הוא סבל מלא מעט פציעות שהביאו לירידה במעמדו בקבוצה.

כעת, בריאיון שהעניק ל'דיילי מייל' הבריטי, שיתף גריליש בקשיים שחווה לאחרונה ושגרמו לו להתרחק מהמגרשים למשך מספר שבועות ברציפות. "בחלקים מסוימים של העונה התקשיתי מעט עם עצמי, והיה לי לא פשוט להתמודד עם הסיטואציה לאחר הגבהים אליהם הגעתי בעונה שעברה", הודה גריליש.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עם ג'ק גריליש | GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

כוכב הסיטיזנס המשיך לשתף וחשף כי "מי שהיה שם בשביל לתמוך בי היה פפ גווארדיולה. הוא בן אדם נהדר, והמנג'ר הכי טוב שקיים. דיברתי איתו הרבה לאחרונה והוא היה כל כך טוב אליי, אני חייב לו לא מעט והייתי שמח לגמול לו על כך עם הביצועים שלי על המגרש", סיפר גריליש.

בעונה שעברה, גריליש היה אחד השחקנים המשמעותיים ברוטציה של גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, כאשר העונה חל פיחות ניכר במעמדו עקב פציעות מרובות, בעוד גם הגעתו של ז'רמי דוקו הביאה לכך שגריליש זוכה לפחות דקות משחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי