יחזור לאמן? ההצעה המפתיעה שקיבל פרנק למפארד

לא הקאמבק לו פילל. למפארד | אימג'בנק GettyImages

דיווח באנגליה: נבחרת קנדה סימנה את כוכב העבר כמועמד מוביל לאמן אותה לקראת מונדיאל 2026 אותו תארח יחד עם ארצות הברית ומקסיקו. ידריך את הצפון אמריקאים בגביע העולם?

(גודל טקסט)

האם פרנק למפארד בדרך ליעד חדש ומפתיע במיוחד בקריירת האימון? לפי דיווח ב'טלגרף' הבריטי, נבחרת קנדה סימנה את שחקן העבר כמועמד מוביל לאמן אותה, זאת לקראת מונדיאל 2026 שהמדינה צפויה לארח ביחד עם ארצות הברית ומקסיקו.

למפארד, שכבר הצהיר כי ברצונו לחזור לאמן לאחר שסיים את דרכו בצ'לסי בתום עונת 2022/23, שוקל את האופציה ברצינות, שכן הוא מעולם לא אימן נבחרת בינלאומית וניסיון האימון שלו מסתכם בשלוש קבוצות בלבד משתי הליגות הבכירות באנגליה: דרבי קאונטי, אברטון וצ'לסי כמובן.

מול ליברפול צפה מהיציע, הפעם כבר על הקווים. פרנק למפארד | אימג'בנק GettyImages, Eddie Keogh

כאמור, לאחר שפרש ממשחק פעיל, משרת האימון הראשונה של למפארד הייתה בדרבי מהצ'מפיונשיפ, כאשר בחלוף עונה אחת מונה למנג'ר צל'סי ובכך סגר מעגל עם המועדון בו בילה את מרבית שנותיו כשחקן פעיל. למרות זאת, למפארד פוטר מצ'לסי כעבור עונה וחצי בלבד, ולאחר שנה מחוץ לקווים מונה לאימון אברטון. גם משם למפארד פוטר כעבור שנה, מה שלא מנע ממנו לחזור לקדנציה נוספת וקצרה במיוחד בצ'לסי. כעת, עקב כך שניצבת בפניו הזדמנות לאמן נבחרת כשרונית במסגרת גביע העולם, ייתכן ונראה את כוכב העבר חוזר לקווים- לראשונה מחוץ לכדורגל המועדונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי