מועמד נוסף יברח לה? הקשיים של ליברפול בחיפוש אחר מחליף ליורגן קלופ

play
"אנשים ממש פחדו". יורגן קלופ | רויטרס
צפו: פרננדש כבש כמעט מחצי מגרש, מנצ'סטר יונייטד וליברפול נפרדו ב-2:2 05:23

לאחר שצ'אבי אלונסו הודיע כי יישאר לעונה נוספת בלברקוזן ובכך סתם את הגולל על הגעתו לאנפילד, כעת השם החם החדש אותו סימנו הרדס התייחס לעתידו וקבע בנחרצות: "אין לי אף הסכם עם ליברפול, זאת פעם אחרונה שאני מדבר על הנושא"

(גודל טקסט)

לאחר שצ'אבי אלונסו הודיע על הישארותו לעונה נוספת בבאייר לברקוזן, ליברפול הבינה כי עליה לחפש מחליף אחר ליורגן קלופ. השם החם בבורסת המחליפים האפשריים לכך הוא רובן אמורים, מאמנה של ספורטינג ליסבון הפורטוגלית, שלפי מספר דיווחים ברחבי אירופה הביע רצון להגיע לליברפול בעונה הבאה ולרשת את המנג'ר הגרמני על הקווים באנפילד.

אולם כעת, האם לליברפול ולאוהדיה הרבים ברחבי העולם יש סיבה לדאגה? במסיבת עיתונאים שגרתית לפני משחק של קבוצתו הנוכחית ספורטינג ליסבון, אמורים נשאל לגבי המעבר האפשרי שלו למועדון הפאר האנגלי, והשיב ש"לא היה לי אף ריאיון עם מישהו מליברפול, אז בטח ובטח שגם לא היה שום הסכם", הצהיר בפני הנוכחים במקום והמשיך: "הדבר היחיד שאנחנו רוצים כרגע זה לזכות באליפות יחד עם ספורטינג. לא התראיינתי לאף מועדון. אני כל כולי מרוכז בקבוצה שלי", הבהיר.

בדרך לאנפילד. רובן אמורים | GettyImages, Gualter Fatia

לפי הדיווחים השונים, לאמורים הוצע בליברפול חוזה לשלוש שנים, אך לפחות נכון לעכשיו- הדברים נדחו בתוקף על ידי המאמן הפורטוגלי הצעיר. "מכיוון שאין לי עוד מה להגיד בנושא, חשוב לי שתדעו שכל עוד אני מאמן ספורטינג ליסבון אני לא אגיע להסכמות כאלה או אחרות עם אף מועדון אחר. זו הפעם האחרונה שאני מדבר על העתיד שלי", קבע בנחרצות. בכל אופן, מסתמן כי שאלת מחליפו של יורגן קלופ תיפתר רק בתום העונה, כפי שניתן להבין גם מדבריו של אמורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי