תמורת 120 מיליון יורו: מועדון הפאר שקרוב לצרף את ויקטור אוסימן

play
היעד הבא לונדון? ויקטור אוסימן | רויטרס
הניצחון הכי גבוה שלה בנאפולי מאז 1956: צפו בחגיגה הגדולה של אטאלנטה 01:52

עסקת הענק קרובה להיסגר: לפי דיווח באיטליה, מועדון העל הודיע לנאפולי כי הוא מוכן לעמוד בסעיף השחרור העצום של החלוץ ולצרפו בקיץ הקרוב. אוסימן צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים עם שכר של 13 מיליון יורו לעונה

(גודל טקסט)

למרות ירידה קלה בכושרו בחודשים האחרונים, אין ספק כי ויקטור אוסימן היה ונותר אחד השחקנים המבוקשים ביותר שיש בכדורגל העולמי. החלוץ הניגרי, שהוביל אשתקד את נאפולי לאליפות איטליה מדהימה לראשונה מזה 33 שנה, סומן במהלך העונה על ידי מספר מועדוני פאר עשירים ברחבי אירופה.

על פי דיווח ב"איל מאטינו" הנאפוליטני, המשא ומתן בין אלופת איטליה לבין פ.ס.ז' מתקדם בצורה טובה, דבר שמעיד על העברתו הקרובה של החלוץ בן ה-25 לבירת צרפת. לפי הדיווח, פ.ס.ז' להוטה להבטיח את צירופו של הניגרי לשורותיה עקב עזיבתו הצפויה של קיליאן אמבפה לריאל מדריד, כל זאת על מנת לוודא שקבוצות אחרות שמתחרות בה, דוגמת צ'לסי, לא יקדימו אותה ויחתימו את אוסימן לפניה.

במידה ואכן תשלים את המהלך, פ.ס.ז' צפויה לשלם לנאפולי סכום עתק בגובה סעיף השחרור של אוסימן, שעומד על 120 מיליון יורו, ולהציע לניגרי חוזה שמן לארבע שנים עם שכר שנתי של 13 מיליון יורו לעונה.

נאפולי התעוררה במחצית השנייה. אוסימן | אימג'בנק GettyImages, Emilio Andreoli

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי