צ'אבי עצר כתב במסיבת העיתונאים: "תשנה שאלה, יש לך זמן"

צ'אבי מאמן ברצלונה | GettyImages

מאמן ברצלונה לא נותר סבלני כלפי עיתונאי שביקש לדעת האם הוא חוזר בו מהחלטתו לעזוב את הקבוצה בסיום העונה: "דעתי לא השתנתה. תחליף שאלה"

(גודל טקסט)

על רקע היכולת הטובה שמציגה לאחרונה ברצלונה, התחילו להישמע יותר ויותר קולות הקוראים להישארותו של צ'אבי כמאמן הקבוצה גם בעונה הבאה. כזכור, שחקן העבר של בארסה הצהיר מוקדם יותר השנה כי הוא יסיים את תפקידו על הקווים בתום העונה הנוכחית, ללא קשר לתוצאות שתשיג הקבוצה במהלך החודשים הקרובים.

כעת, למרות ספקולציות רבות הטוענות כי צ'אבי עשוי לחזור בו מהחלטתו, הגיעה הבהרה נוספת מצידו של המאמן. במהלך מסיבת עיתונאים הוא נשאל פעם נוספת בקשר לסאגה, ועוד לפני שאחד העיתונאים במקום הספיק לסיים את השאלה, מאמן הבלאוגרנה קטע אותו: "התשובה שלי לא השתנתה. אם אתה רוצה לשנות את השאלה, יש לך זמן", השיב בנחרצות.

מאז הודעת העזיבה שלו, הכל השתנה. צ'אבי | GettyImages, Matthieu Mirville/BSR Agency

לאחר מכן צ'אבי כבר התפנה להסביר מעט יותר באריכות את דעתו בנושא: "ההחלטה שלי לעזוב את המועדון בסוף העונה לא תשתנה", אמר צ'אבי והמשיך: "ההחלטה שקיבלתי היא נכונה עבורי, ולדעתי היא נתנה ראש שקט גם למועדון, לשחקנים, ואפילו לעיתונאים. הדינמיקה השתנתה לטובה. אני חושב שבגלל ההודעה שלי, אנחנו נמצאים איפה שאנחנו עכשיו. אני לא משנה את דעתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי