חצי שנה אחרי שפרש: הג'וב החדש של אדן הזאר

אדן הזאר | Baptiste Fernandez / Contributor

לאחר שתלה את הנעליים באוקטובר האחרון כשהוא בן 32 בלבד, כוכב העבר של צ'לסי וריאל מדריד ממשיך לחפש את דרכו בחיים שאחרי הכדורגל עם פרסומת מוזרה למותג בלגי שמקדם מוצרים לשיער

(גודל טקסט)

אדן הזאר הוא ללא ספק אחת האכזבות הגדולות ביותר של הכדורגל העולמי בשנים האחרונות. הבלגי, שבשיאו כיכב בצ'לסי והוביל את נבחרתו לחצי גמר מונדיאל 2018, החליט לפרוש מכדורגל באוקטובר האחרון כשהוא בן 32 בלבד בהחלטה שהדהימה רבים ברחבי העולם.

ההחלטה לפרוש הגיעה לאחר קדנציה זכורה לרעה בריאל מדריד, בה הוא בעיקר סבל מפציעות שהביאו לירידה משמעותית בדקות המשחק להן זכה. כעת, נדמה שהזאר מנסה להסתגל לחיים שאחרי הכדורגל, ואמש (חמישי) הוא העלה לחשבון האינסטגרם שלו פרסומת מעט מוזרה בה הוא מקדם מוצר לשיער של מותג בלגי מקומי.

אגב, בריאיון שערך לאחרונה לאתר "איבנינג סטנדרד", הזאר ציין כי הוא אינו "מעוניין לאמן קבוצה מקצוענית, אך בהחלט ארצה לאמן קבוצות נוער וילדים. יש לי ילדים, אני רוצה ללמד אותם איך לשחק כדורגל". במהלך הקריירה שלו, הזאר כיכב בצ'לסי במשך שמונה עונות לפני שהגיע לריאל מדריד בקיץ 2019 תמורת 100 מיליון יורו. התקופה שלו בבירת ספרד לא הלכה כמצופה והוא שוחרר מהקבוצה ביוני 2023. באוקטובר האחרון, כאמור, הודיע על פרישה ממשחק פעיל כשהוא בן 32 בלבד.

אדן הזאר נפרד ומודה לאוהדים הבלגים | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי