מאבק חדש בפתח? ליברפול ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בשחקן העתיד של ברצלונה

הפנים אומרות הכל. צ'אבי | רויטרס

למרות שהוא חתום אצלה עד 2027 והיא בונה עליו לעונה הבאה, בארסה עלולה לאבד את אחד משחקני העתיד שלה לליברפול או למנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

מיקאיל פיי הוא ככל הנראה שחקן שמרבית חובבי הכדורגל לא מכירים, אפילו אם הם אוהדים של ברצלונה. למרות זאת, בארסה תולה תקוות רבות בבלם הצעיר, אך ייתכן מאוד כי הוא יעבור ליעד אחר כבר מהעונה הבאה.

לפי דיווח ב'מונדו דפורטיבו' הקטאלני, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בסנגלי בן ה-19 שמשחק כיום בקבוצת המילואים של ברצלונה. בעקבות היכולת הטובה שפיי מפגין העונה, הוא צד את עיניהם של לא מעט סקאוטים ברחבי העולם, וכך גם את תשומת הלב של שניים מהמועדונים הגדולים שיש לכדורגל האירופי להציע.

מיקאיל פיי | Alex Caparros/Getty Images

אולם בברצלונה לא ימהרו לשחרר את פיי. רק ביוני שעבר אלופת ספרד החתימה את הבלם על חוזה ארוך טווח עד 2027, במהלך שכולו הבעת אמון ביכולתו להשתלב בקבוצה הבוגרת. על פי הדיווח, בארסה מעוניינת לכלול את פיי בסגל הקבוצה כבר בעונה הבאה, כך שלליברפול וליונייטד לא יהיה פשוט לצרפו.

מעבר לכך, דיווח נוסף שפורסם היום (חמישי) ב'ספורט' הספרדי, טוען כי דקו, המנהל הספורטיבי של בארסה, נפגש עם סוכנו של פיי על מנת לדון בהעלאה בשכרו לקראת מעבר לקבוצה הבוגרת ובכדי להציג בפניו את התפקיד במועדון אותו הם מייעדים לסנגלי. אגב, פיי כבר נכלל העונה בסגל של צ'אבי בשלושה משחקי ליגה, אך לא זכה לדקות משחק ובכך טרם רשם בכורה רשמית בקבוצה הבוגרת של ברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי