"נכנסתי למשרד של אנצ'לוטי והוא התחיל לבכות, לא רצה שאעזוב"

play
כל יום מנוחה יכול להיות משמעותי. קרלו אנצ'לוטי | רויטרס
צפו: שער נהדר לדיבאלה, רומא ניצחה 1:2 את מילאן בדרבי האיטלקי 03:07

קאסמירו סיפר על הרגעים האחרונים שלו בריאל מדריד, סוד הקסם של הבלאנקוס ועתידו של אמבפה: "מזכיר לי את רונאלדו, מריח שערים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בריאל מדריד זכה קאסמירו בכל תואר אפשרי, והפך לאחד הקשרים הטובים בתבל. ובכל זאת, בקיץ 2022 בחר הברזילאי לעזוב למנצ'סטר יונייטד, בצעד שבדיעבד נראה מעט תמוה.

"החלטתי לעזוב אחרי הזכייה בליגת האלופות", סיפר בריאיון ל"אל צ'ירינגיטו". "זכיתי בהכל ורציתי לנסות דברים חדשים, ללמוד שפה חדשה, לשחק בליגה חדשה. הייתי בגיל הנכון לעזוב ורציתי לגדול".

ובכל זאת, ההחלטה לוותה בקשיים גדולים. "זה היה יום ראשון, וכל שנותר היה לי לעשות זה לחתום", סיפר. "נכנסתי למשרד של קרלו אנצ'לוטי כדי לעדכן אותו, הוא הסתובב ופשוט התחיל לבכות. קרלו אמר לי שהוא לא רוצה שאעזוב, הוא אהב אותי, אבל כבר נתתי את המילה שלי ליונייטד".

קאסמירו שחקן ריאל מדריד עם מאמנו קרלו אנצ'לוטי
קאסמירו שחקן ריאל מדריד עם מאמנו קרלו אנצ'לוטי | אימג'בנק GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

בשורות השדים האדומים ההצלחות היו כמובן הרבה יותר מצומצמות. קאסמירו עדיין לא שוכח את הקבוצה בה עלה לגדולה, וכשניסה להסביר מה הופך את ריאל מדריד, אמר: "זה קשה, בליגת האלופות זו פשוט קבוצה יוצאת דופן. יש שם לחץ בכל יום, תמיד דוחפים אותך להצלחה".

לבסוף, על מי שאמור להיות החיזוק הנוצץ הבא של הבלאנקוס, קיליאן אמבפה, אמר: "הוא אחד הטובים, אם לא הטוב ביותר. מהיר מאוד, חכם, הוא מפלצת. הוא מזכיר לי מאוד את כריסטיאנו רונאלדו, תמיד מריח שערים. נגד ברצלונה הוא לא היה כל כך טוב, ולבסוף סיים עם צמד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי