שוער עולה: סינוור עם לייזר את השוער היריב והורחק מ-11 משחקים

play
נהואל גוסמן, שוער ארגנטינאי | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4 07:00

נהואל גוסמן הארגנטינאי פצוע ובקלאסיקו בין טיגרס למונטריי צפה מהיציע, אך זה לא מנע ממנו לנסות להשפיע על המשחק. הוא נתפס ונענש, אולי בדרך לפרישה. צפו בתקרית

(גודל טקסט)

הקלאסיקו במקסיקו בין טיגרס למונטריי תמיד מספק את הסחורה ולעתים גם סיפורים ביזאריים, כפי שקרה במפגש האחרון בין השתיים בתחילת השבוע. מונטריי הצליחה לחזור מפיגור של שני שערים ל-3:3 הודות לשער שוויון עשר דקות בתוך תוספת הזמן, אבל זה לא היה השער בדקה ה-100 שעליו כולם דיברו בסיום.

בסיומו של הקלאסיקו שהסתיים ב-3:3 נפלא, כולם דיברו על השוער נהואל גוסמן. הארגנטינאי לא נכלל בסגל של טיגרס בעקבות פציעה, אבל כיאה לארגנטינאי שהתשוקה למשחק בוערת בו, הוא הגיע לאצטדיון, צפה בחבריו מהיציע ותועד משתמש בקרן לייזר כדי לסנוור את השוער היריב, אסטבן אנדרדה.

גוסמן מסנוור את השוער היריב בקלאסיקו במקסיקו

הקסם ש"בזכותו" גוסמן הדף פנדל באוגוסט האחרון

הלילה נערכה ועדת המשמעת לגוסמן והוחלט להרחיק אותו ל-11 משחקים בעקבות המקרה החמור. טיגרס הודיעה בנוסף כי תקנוס את השחקן, שיש לציין כי התנצל על מעשיו ביום שאחרי המשחק. הוא לא שיחק מאז ה-9 במרץ בעקבות פציעה בברך ולא מן הנמנע שבגיל 38 יסיים את דרכו בקבוצה, לא בגלל הפציעה, אלא בגלל ההשעייה הארוכה והתנהגותו החריגה.

באוגוסט האחרון הוא עלה לכותרות ברחבי העולם כאשר לפני בעיטת פנדל ניסה להסיח את דעתו של הבועט כשביצע קסם שכלל הוצאת סרט מהפה – ונראה שהצליח לו כי הכדור שנבעט מהנקודה הלבנה נקלט על ידו, כפי שתוכלו לראות בציון שלעיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי