תמורת 60 מיליון יורו: "הפעם זה רציני, מבצע דני אולמו החל"

דני אולמו שחקן נבחרת ספרד מאוכזב | רויטרס

לאחר ההדחה ברבע גמר ליגת האלופות, בברצלונה התחילו לחשוב על העונה הבאה וסימנו כמטרה מרכזית את קשרה הספרדי של לייפציג. השחקן רוצה להגיע, אך יש מכשול אחד עיקרי שעשוי לטרפד את העסקה

(גודל טקסט)

לאחר ההדחה ברבע גמר ליגת האלופות ורגע לפני הקלאסיקו הגדול מול ריאל מדריך שייערך הערב (שבת), ברצלונה התחילה לסמן מטרות לקראת העונה הבאה. לפי דיווח ב'מונדו דפורטיבו' המקומי, בארסה מעוניינת לצרף לשורותיה את דני אולמו, קשרה הספרדי של ר.ב. לייפציג.

בדיווח נטען כי "מבצע דני אולמו" בברצלונה יצא לדרך כבר ביום רביעי האחרון, אז דקו נפגש עם סוכניו של השחקן שגדל כנער באקדמיה של המועדון. הפגישה הוגדרה כחיובית מאוד, ועקב כך הבלאוגרנה מאמינים כי ביכולתם לצרף את אולמו עוד לפני תחילת היורו, שם השחקן צפוי לקבל לא מעט דקות בנבחרת ספרד, דבר שעשוי להקפיץ את תג המחיר שלו ולייצר ביקוש גבוה יותר מצד קבוצות נוספות ברחבי אירופה..

דני אולמו נבחרת ספרד | רויטרס

סעיף השחרור של אולמו מלייפציג עומד על 60 מיליון יורו, כאשר הקבוצה הגמרנית לא צפויה להתגמש במחיר. כאמור, בבארסה היו מעוניינים לראות את השחקן מצטרף לסגל הקבוצה וחוזר "הביתה" עבורו, כאשר גם אולמו בעצמו כבר הצהיר כי הוא היה שמח לשוב למועדון נעוריו ולשחק תחת צ'אבי או תחת המאמן שיחליף אותו, בתקווה שיהיה מקומי גם כן.

בעיתון הפופולרי ניתחו את המעבר האפשרי: "אולמו מוכן להגיע לברצלונה כדי להוביל את הפרויקט שנבנה במועדון, בין אם זה יהיה תחת 'צאבי או תחת מאמן אחר. הוא מוכן לחזור הביתה וללבוש את המדים של הקבוצה. המכשול המרכזי הוא סכום ההעברה, כאשר לייפציג לא תהיה מוכנה לוותר על יורו אחד, וגם דקו מבין את זה. למרות זאת, היחסים החמים עם השחקן ועם סוכניו עשויים לסייע, וייתכן כי הגרמנים יסכימו לקבל את הסכום עבור אולמו בתשלומים", נכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי