חולדות, עכברים ועובש: כוכב ליברפול מואשם בהזנחה

play
מוחמד סלאח לצד קודי גאקפו דרווין נונייס ליברפול | GettyImages
צפו: ליברפול ניצחה את אטאלנטה באיטליה, אך הודחה מהליגה האירופית 01:39

השחקן הבכיר מואשם בהזנחה של מספר נכסים בארץ מולדתו שנמצאים בבעלותו, הדיירים טוענים: "הבתים אינם ראויים למגורי אדם, נפלה לי חולדה לתוך הסלון בגלל חור בתקרה"

(גודל טקסט)

מסתבך: קודי גאקפו מואשם בהזנחה של דירות בהולנד שנמצאות בבעלותו. שחקן ליברפול נמצא תחת מתקפה של רבים מדייריו, זאת לאחר שהשקיע סכום נכבד משכרו כדי לרכוש נכסי נדל"ן בדרום הולנד. הטענות המרכזיות של השוכרים: עכברים, חולדות, בעיות תחזוקה קשות וליקויי בנייה חמורים בנכסים.

לפי הדיווח הלא שגרתי של העיתון ההולנדי 'דה לימבורגר', גאקפו בן ה-24 בעל מספר נכסים בדרום המדינה וכאמור, דיירים רבים שמשלמים לו שכירות מדי חודש זועמים על מצב הנכסים. אחד מהם תיאר: "יש לי חור בתקרה שחולדה נפלה דרכו ישירות לתוך הסלון שלי. זה הפחיד אותי למוות, ראיתי את החולדה רצה. זה בהחלט לא היה עכבר, היה לו זנב ארוך".

שחקן ליברפול קודי גאקפו | אימג'בנק GettyImages, Joris Verwijst/BSR Agency

אם חשבתם שזה מספיק, דייר אחר שיתף מהחוויה הקשה שהוא נאלץ לעבור: "יש לי סימני כרסום על הספה בסלון, אני לא מעז להיות כאן ומדובר בבית שלי!". נציגו של גאקפו בחר להתייחס לדברים וטען ש"בעיית העכברים טופלה. מצב התחזוקה של הנכסים הוא טוב".

ומה לגבי שחקן ליברפול עצמו? הוא ינסה להתרכז בכדורגל, כאשר הוא וחבריו מחפשים לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההדחה מהליגה האירופית וההפסד לקריסטל פאלאס במסגרת הליגה שפגע במאמצי הקבוצה לזכות בפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי