בדרך חזרה לצמרת הכדורגל האירופי? מועדון הפאר שסימן את מייסון גרינווד

שחקן חטאפה מייסון גרינווד | GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

דיווח: האנגלי בן ה-22 ששייך למנצ'סטר יונייטד נמצא בעיצומה של עונה מצוינת בחטאפה, אחת הקבוצות המעוטרות באירופה מעוניינת לצרפו לשורותיה כבר בקיץ הקרוב

(גודל טקסט)

בדרך חזרה לצמרת? לפי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, ייתכן כי מייסון גרינווד יעשה הקיץ את דרכו ליובנטוס. הגברת הזקנה מאמינה כי ביכולתה לצרף לשורותיה את האנגלי ששייך למצנ'סטר יונייטד, וזאת עבור סכום נמוך משמעותית משווי השוק האמיתי שלו.

גרינווד בן ה-22, שהואשם בניסיון אונס, תקיפה והתנהגות אלימה נגד בת זוגו, צפוי לסיים את ההתקשרות עם השדים האדומים כבר בקיץ הקרוב, על אף העובדה כי חוזהו בקבוצה נגמר רק ב-2025. מאז אותה הפרשה, יונייטד הראתה לו את הדרך החוצה מהמועדון והשאילה אותו לחטאפה מהליגה הספרדית, בה הוא רושם עונה מצוינת ובעקבות כך העניין בו מצד ענקיות היבשת שוב גובר.

מייסון גרינווד | Diego Souto / Contributor

על פי הדיווח, גרינווד עשוי להימכר ליובנטוס תחת מחיר נמוך בגלל הלחץ בו מנצ'סטר יונייטד נמצאת להיפטר ממנו לפני שחוזהו יגיע לסיומו בשנה הבאה. בנוסף, ב"גאזטה" טוענים כי השאלה נוספת לא עומדת על הפרק מבחינת יונייטד, וכי אם בטורינו מעוניינים להנחית את השחקן בחלון ההעברות הקרוב, העסקה חייבת לכלול דמי העברה כלשהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי