כיכבה בפלייבוי, אבל אביה המאמן אסר עליה לצאת עם כדורגלן: "לעולם לא!"‎

play
נדיה | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 21.4 15:33

אחרי שאבא שלה ברח מאיראן ובעבר תמונה שלה כיכבה במגזין למבוגרים ללא רשותה ("הוא התפוצץ ודיווח לרשויות"), נדיה חשפה כי המאמן שהדריך בין השאר גם את אצילי לא אישר לה לצאת עם שחקנים

(גודל טקסט)

פאקו חמס, שאימן את עומר אצילי בקדנציה שלו בגרנדה ובשנתיים האחרונות אימן את טרקטור האיראנית, ברח מהמדינה, זאת מחשש לתקיפה ישראלית והדדרדרות המצה הביטחוני במזרח התיכון – כתוצאה מהמתקפה חסרת התקדים של איראן על ישראל לפני כשלושה שבועות. המאמן הספרדי "נכנס לחרדה" ו"ברח על נפשו", אבל מסתבר שזה לא הדבר היחיד שגורם לו לחרדות.

הבת היפייפיה שלו, נדיה חמס, צוברת לעצמה קהל גדול באינסטגרם ועברה את רף 350 אלף העוקבים, הרבה בזכות איך שהיא נראית. לאחרונה התראיינה לפודקאסט במדריד וסיפרה שלמרות שזה אולי מפתיע, היא לא הייתה עם כדורגלן: "מעולם לא יצאתי עם כדורגלן וגם לא נישקתי כדורגלן, אף פעם". בתו של המאמן חשפה שאבא שלה הנחה אותה בצורה ברורה מגיל צעיר: "אבא תמיד אמר לי 'לעולם אל תצאי עם כדורגלן'. כמובן שהייתי בקשרי ידידות עם הרבה שחקנים, אבל לא מעבר".

אבא פאקו חינך את בתו שלא לצאת עם כדורגלנים, אבל ברשתות היא משתפת שלל תמונות וסרטונים בביקיני, מה שגרם לאחת מהתמונות החושפניות שלה להופיע במגזין 'פלייבוי'. "אבא שלי התפוצץ כשהעלו אותי לפלטפורמת פלייבוי מקסיקו. הוא דיווח על זה לרשויות כי הייתי קטינה באותה תקופה וזה פשע. חוץ מזה, הם השתמשו בתמונות שלי ללא רשות", סיפרה נדיה הצעירה שחוץ מלהיות כוכבת רשת, לומדת משפטים וחולמת להיות נוטריון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי