צלחה גם את האולימפיקו: לברקוזן עם עוד צעד לעבר הטרבל

play
פלוריאן וירץ שחקן באייר לברקוזן חוגג שער | רויטרס
לא מסתפקת באליפות: לברקוזן ניצחה ברומא והתקרבה לגמר הליגה האירופית 03:20

אלופת גרמניה ניצחה 0:2 את רומא באיטליה ונמצאת בדרך הבטוחה לגמר הליגה האירופית. מארסיי ואטאלנטה נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

שלב חצי גמר הליגה האירופית החל הערב (חמישי) עם עוד צעד של באייר לברקוזן הלוהטת לעבר הטרבל, כשהיא ניצחה 0:2 באולימפיקו את רומא והשיגה מקדמה משמעותית. מארסיי ואטאלנטה נפרדו ב-1:1 בסטאד ולודרום והן ייאבקו בשבוע הבא על הזכות להעפיל לגמר בדאבלין ב-22 במאי.

פלוריאן וירץ שחקן באייר לברקוזן חוגג שער
פלוריאן וירץ שחקן באייר לברקוזן חוגג שער | רויטרס

רומא – באייר לברקוזן 2:0

הג'אלורוסי מצליחים לא רע במפעלים המשניים של אירופה ובעונה שעברה עברו את לברקוזן בדרך לגמר הליגה האירופית, אבל העונה מדובר בלברקוזן אחרת לגמרי. אלופת גרמניה הטרייה לא רק שברה את קללת ה"נברקוזן" אלא פשוט לא מסוגלת להפסיד והיא בלתי מנוצחת ב-47 משחקיה העונה בכל המסגרות. הטרבל בהישג יד והיא עשתה עוד צעד אליו בזכות ניצחון נאה באולימפיקו. אחרי נגיחה של רומלו לוקאקו למשקוף, רומא נענשה בצד השני. ריק קרסדורפ טעה בצד ימין של ההגנה, אלכס גרימאלדו חטף לו ובישל לפלוריאן וירץ שהעלה ל-0:1 בדקה ה-28. רומא ניסתה לחזור למשחק, אבל הייתה עצבנית ונענשה בדקה ה-73 עם גולאסו של רוברט אנדריך מחוץ לרחבה. לאחר השער התעמתו שחקני שתי הקבוצות והשופט שלף שלושה צהובים, כאשר בתוספת הזמן יכול היה טמי אברהם לצמק, אך נגח מעל המשקוף מול שער ריק.

שאנסל אמבמבה שחקן מארסיי כובש מול אטאלנטה
שער נהדר. שאנסל אמבמבה | רויטרס

מארסיי – אטאלנטה 1:1

אחרי שהדיחה את ליברפול, אטאלנטה מרגישה שהיא ראויה לגמר והצליחה להעביר את ההכרעה לברגמו. ג'אנלוקה סקמאקה, שכיכב ברבע הגמר מול המייטירדס, קיבל כדור מצוין מטון קופמיינרס, נותר חופשי ברחבה וירה פנימה בדקה ה-11, אבל הבלם שאנסל אמבמבה סובב מ-20 מטרים לקורה ופנימה תשע דקות לאחר מכן והפך לקונגולזי הראשון שכובש בחצי גמר של הליגה האירופית. עזדין אונאחי פספס הזדמנות להפוך בדקה ה-73 עם כדור לקורה ומארסיי תצטרך לנצח באיטליה. הצרפתים שמרו לפחות על מאזן כמעט נקי מהפסדים ב-32 משחקי בית העונה, כשרק פריז סן ז'רמן ניצחה בוולודרום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי