איוב אל קעבי הימם את אסטון וילה, ניצחון דרמטי לפיורנטינה

play
איוב אל קעבי שחקן אולימפיאקוס חוגג שער | רויטרס
מריחה את הגמר: אולימפיאקוס כבשה רביעייה וניצחה את אסטון וילה 03:15

הפייבוריטית לזכייה בקונפרנס ליג הפסידה במפתיע 4:2 בבית לאולימפיאקוס בחצי הגמר הראשון, אחרי שלושער של הסקורר. 2:3 לוויולה על קלאב ברוז' בתוספת הזמן

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

חצאי גמר הקונפרנס ליג סיפקו הערב (חמישי) מותחנים רבי-שערים וגם סנסציה גדולה, כאשר אולימפיאקוס הדהימה עם 2:4 באנגליה על אסטון וילה והיא מריחה גמר היסטורי. פיורנטינה ניצחה 2:3 בבית את קלאב ברוז' בתוספת הזמן.

אסטון וילה – אולימפיאקוס 4:2

הנציגה האחרונה של אנגליה באירופה ספגה מהלומה ביתית קשה ועלולה לאבד את הסיכוי שלה לתואר במפעל בו היא נחשבת לפייבוריטית לזכייה. אולימפיאקוס, שסיפקה נס בגומלין מול מכבי תל אביב עם אותו 1:6 בהארכה ושרדה מותחן פנדלים מול פנרבחצ'ה ברבע הגמר, הצליחה להדהים במופע של יעילות בווילה פארק. איוב אל קעבי הנהדר, שעמד על חמישה שערים ערב המשחק, עקץ בדקות 16 ו-29 והותיר את הקהל המקומי בהלם. אולי ווטקינס צימק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והמבשל מוסא דיאבי השווה מזווית קשה בעזרת השוער בדקה ה-52, אבל אל קעבי החזיר את היתרון עם פנדל בדקה ה-56 (אחרי נגיעת יד של דוגלאס לואיז) והשתווה לערן זהבי כמלך שערי הקונפרנס ליג העונה. רובין אולסן, שהחליף בשער המארחת את אמיליאנו מרטינס הפצוע, נכנע בדקה ה-67 לבעיטה מרחוק של הארגנטינאי סנטיאגו הסה שנהנה מהסטה של שחקן הגנה ולואיז פספס הזדמנות לצמק עם פנדל לקורה בדקה ה-84. האם וילה מסוגלת לצאת מהבור הזה בפיראוס?

איוב אל קעבי שחקן אולימפיאקוס לאחר שכבש שלושער
השתווה לערן זהבי כמלך שערי הקונפרנס ליג. איוב אל קעבי | GettyImages, Naomi Baker
אנדראה בלוטי שחקן פיורנטינה חוגג שער
פיורנטינה תעשה עוד גמר? אנדראה בלוטי | רויטרס

פיורנטינה – קלאב ברוז' 2:3

שבעה ניצחונות רצופים רשמה קלאב ברוז' בכל המפעלים וכך נצמדה לאנדרלכט בפסגת הליגה הבלגית וחזרה למאבק האליפות, אבל בארטמיו פרנקי היא נעצרה. לפחות זה קרה עם תוצאה שמשאירה לה תקווה לא קטנה לקראת הגומלין הביתי. ריקרדו סוטיל כבש שער נהדר בדקה החמישית והקפיץ את הקהל הסגול, אבל האנס ונאקן איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-17. פיורנטינה שוב הובילה משער של אנדראה בלוטי (37) וקלאב ברוז' נותרה ב-10 שחקנים אחרי שני צהובים מהירים של רפאל אוניידיקה (61), אבל שתי דקות לאחר מכן הצליח איגור טיאגו להשוות פעם נוספת במתפרצת. פיורנטינה, שניצחה גם את 10 שחקני מכבי חיפה בתוספת הזמן במשחק הראשון בשמינית הגמר, לחצה בניסיון לנצל את היתרון המספרי ובדקה ה-91 אמבלה אנזולה המחליף העניק לה את הניצחון אחרי שבעט קודם לקורה.

משחקי הגומלין בחמישי הבא:

19:45: קלאב ברוז' – פיורנטינה

22:00: אולימפיאקוס – אסטון וילה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי