ממשיך לעשות היסטוריה: חמישה בישולים ושער למסי בהצגה של מיאמי

play
ליאונל מסי, אינטר מיאמי | GettyImages, Megan Briggs
צפו: הולאנד התפוצץ עם רביעייה, מנצ'סטר סיטי הביסה 1:5 את וולבס 07:14

הפרעוש קבע שיא MLS לבישולים למשחק בודד וסידר ללואיס סוארס שלושער ב-2:6 הגדול על ניו יורק רד בולס. הפך לראשון אי פעם עם מעורבות בלמעלה מ-1,200 שערים בקריירה

(גודל טקסט)

ליאו מסי ראה את כריסטיאנו רונאלדו כובש שלושער, התקנא וסיפק ערב למזכרת משל עצמו: הפרעוש קבע הלילה (בין שבת לראשון) שיא MLS חדש, כשבישל לא פחות מחמישה שערים וגם כבש אחד בעצמו בניצחון 2:6 של אינטר מיאמי על ניו יורק רד בולס.

הניצחון הגדול הציב את אינטר מיאמי במקום הראשון בקונפרנס המזרחי עם 24 נקודות ב-12 משחקים, ושיפר את מאזנו של מסי העונה ל-12 שערים ו-11 בישולים ב-11 משחקים. בשתי הקטגוריות, אגב, הוא מוליך את הליגה, ובגיל 36 הוא ממשיך לעשות היסטוריה.

המחצית הראשונה עוד הסתיימה בפיגור 1:0 של מיאמי, אבל 36 דקות קסומות שלה במהלכן מסי הספיק לבשל את כל חמשת השערים, הביאו את המהפך והניצחון. תחילה מסי בישל למתיאס רוחאס פעמיים וכבש בתווך בעצמו מבישול של לואיס, שנהנה לאחר מכן משלושער משלו, כולם מבישולים של מסי. פנדל חסר משמעות של אמיל פורסברג קבע את תוצאת המשחק.

שחקני אינטר מיאמי ליאונל מסי, לואיס סוארס חוגגים
צמד-חמד, גם בשנת 2024. מסי וסוארס | אימג'בנק GettyImages, Megan Briggs

בשורה התחתונה, מסי הפך לכדורגלן הראשון אי פעם שמעורב בלמעלה מ-1,200 שערים בקריירה, כשנכון לעכשיו הוא עומד על 833 שערים ו-372 בישולים ב-1,058 משחקים. אינטר מיאמי שלו עומדת כבר על רצף של ארבעה ניצחונות ליגה, ואחרי שהשיגה נקמה ברד בולס שהביסו אותם 0:4 מוקדם יותר העונה (במשחק ממנו מסי נעדר) הם ממשיכים לדהור קדימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי