לילה של שיאים: "מסי? לדעתי לא נראה עוד הופעה כזו"

play
שחקן אינטר מיאמי, ליאונל מסי | GettyImages, Megan Briggs
צפו ניוקאסל הביסה את ברנלי בחוץ, פורסט גברה 1:3 על שפילד יונייטד 02:04

הארגנטינאי של מיאמי בישל 5 שערים והוסיף כיבוש משלו, מרטינו הפליג בשבחים: "הוא תמיד עושה את ההבדל". וגם: רונאלדו

(גודל טקסט)

ליאונל מסי ממשיך לשבור שיאים, גם בגיל 36. הארגנטינאי האגדי הפך הלילה (בין שבת לראשון) לכדורגלן הראשון בהיסטוריה של ה-MLS שמסיים משחק עם 5 בישולים. הוא גם הוסיף שער בניצחון של אינטר מיאמי 2:6 על ניו יורק רד בולס והפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של הליגה שמעורב ב-6 שערים במשחק אחד. אגדה בכל מקום ובכל ליגה.

"מסי עושה את ההבדל – תמיד. הוא היה מעורב ב-6 שערים ולדעתי לא נראה דבר כזה שוב", אמר המאמן טאטה מרטינו. מסי בישל הלילה שלושה שערים של לואיס סוארס ומרטינו הוסיף: "שיתוף הפעולה ביניהם היה מצוין, כמו בימים הטובים פעם".

מסי פספס העונה 4 משחקים בגלל פציעה, אבל ב-8 המחזורים בהם שותף, המאזן שלו פנטסטי: 10 שערים ו-9 בישולים. במשחק היחיד שבו הוא לא כבש, נגד סולט לייק, הוא בישל. בשני המשחקים שקדמו ל-2:6 הלילה, סיים עם צמד ובישול.

הלילה מספר 10 שבר שיא אישי. בברצלונה היו לו כמה משחקים עם מעורבות ב-5 שערים; חמישייה מול באייר לברקוזן בליגת האלופות, רביעייה ובישול מול אייבר בליגה ועוד שילובים שהביאו אותו ל-5 מול ראיו וייקאנו, לבנטה, אוסאסונה ואלמריה. ביוני 2022 גם כבש חמישייה במדי נבחרת ארגנטינה נגד אסטוניה.

שחקן אינטר מיאמי ליאונל מסי חוגג עם לואיס סוארס
מופע שערים. מסי וסוארס חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Maddie Meyer

אגב, ב-OLE הארגנטינאי ניגשו להשוואות הישנות בין מסי לכריסטיאנו רונאלדו. CR7 היה בעצמו שותף בכיר אמש לניצחון גדול כשאל נאסר הביסה את אל וואחדה 0:6 בליגה הסעודית. הפורטוגלי כבש שלושער ויש לו העונה 32 גולים.

לפי האתר, רונאלדו בן ה-39 הגיע ל-890 שערים בקריירה ולמסי יש 834. יחד עם זאת, הארגנטינאי שצעיר יותר מ-CR7, שיחק 160 משחקים פחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי