"מסי קיבל הורמונים, הוא מהונדס גנטית. צריכה להיות לו כוכבית לצד כל ההישגים בקריירה"

כדורגלן העבר ואקס מנצ'סטר סיטי עלה למתקפה חריפה נגד הפרעוש: "הוא קיבל הורמון גדילה וכל מיני תרופות שעזרו לו לגדול. אף אחד אחר לא עשה זאת"

(גודל טקסט)

לאורך השנים, ג'ואי בארטון נודע כאחד מהשחקנים עם הפה "הכי גדול" בעולם הכדורגל. כעת, לא בפעם הראשונה וככל הנראה גם לא בפעם האחרונה בקריירה, קשר העבר שוב עלה לכותרות ולאו דווקא מהסיבות הנכונות. הילד הרע של הכדורגל האנגלי, שתלה את הנעליים ב-2017 וכיום עומד על הקווים של בריסטול רוברס מהליגה השלישית באנגליה, התייחס לליאו מסי בפודקאסט אותו הוא מנחה וסיפק מספר אמירות בעייתיות.

ג'ואי בארטון | Pete Norton/Getty Images

"ליאו מסי מהונדס גנטית. צריכה להיות לו כוכבית לצד ההישגים בקריירה", הדהים בארטון את המאזינים והמשיך: "הוא קיבל הורמון גדילה וכל מיני תרופות שעזרו לו לגדול. למיטב ידיעתי, אף אחד אחר לא עשה זאת", ירה האנגלי.

כידוע, מסי אובחן בילדותו עם מחסור נדיר בהורמון גדילה, וזכה לטיפולים כבר בגיל 10 שסייעו לו להתפתח גופנית ופיזית. בארטון התייחס לכך וטען כי "מסי הוא כוכבית בשבילי. אם לא הסטרואידים שקיבל בגיל צעיר, הוא לא היה מצליח להשיג את מה שעשה עד כה בקריירה".

מסי, שכיכב הלילה עם משחק היסטורי במדי אינטר מיאמי, הוא לא הראשון נגדו בארטון התבטא בתקופה האחרונה, כאשר לפני מספר חודשים האנגלי הטיל ספק ביכולתה של פרשנית בממלכה לנתח משחק של כדורגל גברים בהערה סקסיסטית שהציתה סערה גדולה. כעת, לאחר שערורייה נוספת ש"הצליח" לספק, בארטון שוב נמצא בכותרות- ולא מסיבות שקשורות לכדורגל.

ליאונל מסי, אינטר מיאמי | GettyImages, Ronald Martinez

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי