מתיחות בברצלונה: הכישרון הצעיר מאיים לעזוב בגלל היחס של צ'אבי

play
צ'אבי מאמן ברצלונה | GettyImages
מחוץ לקווים, 5.5 17:18

בארסה תפסיד כסף על החלוץ המבטיח? הסוכן של ויטור רוקה טוען: לא ברור למה צ'אבי לא משתף אותו, אם נעזוב זה לא יהיה בהשאלה

(גודל טקסט)

לא שקט בברצלונה. אחרי ההפסד הכואב 4:2 לג'ירונה, שהבטיח רשמית את האליפות של ריאל מדריד והוריד את בארסה למקום השלישי, בתקשורת הקטלאנית שוב הועברה ביקורת על המאמן צ'אבי ועל השחקנים המאכזבים. כעת נוספת עוד מתיחות: סוכנו של ויטור רוקה, אנדרה קרי, שלח אזהרה עדינה לברצלונה, ואמר שאם השחקן יעזוב את ברצלונה בקיץ, זה יהיה בהעברה ולא בהשאלה.

מאז שחתם בברצלונה בינואר, החלוץ הברזילאי נממעט לשחק ושותף רק ב-138 דקות בליגה על פני 11 משחקים שבהם הבקיע שני שערים. לטענת הסוכן, אף אחד לא מבין למה הוא לא משותף, וטוען שצ'אבי מעולם לא דיבר עם החלוץ ושהיו הרבה משחקים שבהם הוא היה צריך לשחק, אבל לא עשה זאת.

ויטור רוקה, ברצלונה
ויטור רוקה, ברצלונה | אימג'בנק GettyImages

"הוא לא יעזוב בהשאלה. אם הוא יעזוב, זה יהיה בהעברה קבועה", אמר קרי, "אף אחד לא מבין למה צ'אבי לא משחק איתו ואפילו לא מדבר עם ויטור. היו הרבה משחקים שבהם הוא יכול היה לתת לו דקות והוא לא. אני לא מבין. זה לא בסדר, נדון בעתיד שלו עם בארסה בקרוב", הוסיף.

הסוכן טוען שרוקה לא מעוניין בהשאלה מכיוון שהדבר עלול לפגוע בהתקדמות של השחקן. "אם המועדון לא ייתן מקום לוויטור, למרבה הצער, נצטרך לדבר עם המועדון כדי למצוא פתרון. השאלה עבור בחור צעיר בסופו של דבר פוגעת בו, כי הוא הולך למועדון אחר שהוא לא שייך אליו, ואין לו שום אינטרס לטפל בו. זה מאוד מסוכן לקריירה של הבחור".

מאמן ברצלונה צ'אבי
יסיים בטעם טוב? צ'אבי | אימג'בנק GettyImages, Alex Caparros

בברצלונה טוענים כי השחקן לא מוצא את עצמו ומדוכדך מחייו החדשים בקטלוניה, ובסביבתו טוענים כי יש מתח ותקשורת בעייתית בינו לבין צ'אבי וצוות האימון, מה שמגביר אצלו את תחושת חוסר האונים.

"כולם ראו שנגד פ.ס.ז', בארסה הייתה זקוקה לשער והיא הייתה יכולה להפיק תועלת עם עוד חלוץ 9", אמר הסוכן של רוקה, "בהרבה משחקים הם היו צריכים רגליים רעננות כדי ללחוץ… אבל אם צ'אבי לא רואה את זה ככה, אז צריך סבלנות… אבל אנחנו לא יכולים להמשיך ככה".

לדבריו, "בחרנו בבארסה כי ויטור אוהב את המועדון, היו לנו הצעות אחרות שהבטיחו לו פי שניים… אבל אם לא נוכל למצוא פתרון פנימי, נצטרך לחפש מקום אחר בהעברה קבועה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי