טירוף מסי בארה"ב שובר שיאים: כוכבי הענק שהגיעו לצפות בו מקרוב, ואלה שעתידים לבוא

ליאונל מסי, אינטר מיאמי | GettyImages, Megan Briggs

החגיגה סביב הפרעוש בליגת ה-MLS לא נרגעת, וכעת גם מנכ"ל אינטר מיאמי מצהיר: "קיבלנו בקשות לכרטיסים מהאנשים הכי מפורסמים שיש באמריקה, כולם רוצים לבוא ולראות את השחקן הטוב ביותר בכל הזמנים"

(גודל טקסט)

טירוף ליאו מסי בארצות הברית לא נפסק. רק השבוע הפרעוש כיכב עם משחק היסטורי במהלכו הוא רשם חמישה בישולים ושער, וברחבי ה-MLS יודעים לנצל היטב כל רגע בו אלוף העולם דורך על כר הדשא באחד ממגרשי הליגה השונים.

עד כמה הטירוף סביב מסי שובר שיאים? "קיבלנו בקשות לכרטיסים מהאנשים הכי מפורסמים שיש בארצות הברית", הודה חאבייר אסנסי, מנכ"ל אינטר מיאמי, והמשיך: "אנשים כמו קים קרדשיאן, לברון ג'יימס, וויל סמית' וסרינה וויליאמס כבר היו אצלנו, ואני מבטיח שיהיו עוד אייקונים גדולים שיגיעו בהמשך".

פתיחת עונה אדירה. מסי | אימג'בנק GettyImages, Megan Briggs

"אנחנו מדברים פה על השחקן הטוב ביותר בכל הזמנים", החמיא המנכ"ל, "זה כמו לראות את מייקל פלפס שוחה או את יוסיין בולט רץ. אנחנו חיים בתקופה בה זה קורה לנגד עינינו, צריך להבין את זה", השתפך אסנסי. ההופעות המרשימות של מסי סייעו לקבוצתו אינטר מיאמי להעפיל לפסגת המזרח של ה-MLS, כאשר בשמונה הופעות שערך העונה בליגה, כבש הפרעוש 10 שערים ובישל תשעה נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי