תחת זהות בדויה: חברו לשעבר לקבוצה של בניון ישתתף בתוכנית למציאת אהבה

15 שנה בדיוק לשער הבלתי נשכח בברנבאו. בניון | אימג'בנק GettyImages

בסיפור שלא שומעים בכל יום, שותפו לשעבר לחדר ההלבשה של הישראלי צפוי לקחת חלק בתוכנית ריאליטי בה הוא ישנה זהות בתקווה למצוא זוגיות: "סוף סוף אני יכול להיות מישהו אחר שהוא לא אני"

(גודל טקסט)

הנה סיפור שלא שומעים בכל יום: כוכבי הכדורגל בעבר ובהווה, ראיין באבל וג'יימי אוהרה, ישתתפו בתוכנית ריאליטי למציאת אהבה הנקראת 'Love Undercover'. כפי שניתן להבין משמה, התוכנית לוקחת חמישה כדורגלנים ומטיסה אותם ללוס אנג'לס, זאת על מנת להפגיש אותם עם נשים רווקות. הטוויסט בעלילה: אסור להם לחשוף את הזהות האמיתית שלהם כשחקני כדורגל מפורסמים.

ריאן באבל במדי נבחרת הולנד | Mike Hewitt/Getty Images

לצד באבל בן ה-37, שכיכב באייאקס ובליברפול יחד עם יוסי בניון ובימים אלה משחק באיופספור הטורקית, ואוהרה ששיחק בטוטנהאם, בתוכנית יופיע גם שחקן נבחרת מקסיקו לשעבר מרקו פביאן. כיצד הפורמט צפוי לעבוד? חמשת השחקנים ישהו ב-LA למשך ארבעה שבועות, במהלכם ייאלצו להסתיר את זהותם האמיתית. הם יחזיקו בזהויות בדויות ויתחזו לאנשים מן השורה, כגון אנשי מכירות, מנהל מסעדה ופועל בניין.

במידה ואחד מהחמישה ימצא לעצמו אישה אליה הוא מתחבר, הוא יהיה רשאי לחשוף בפניה את זהותו האמיתית. "אני לא אהיה צפוי, אבל בחורות שנראות כמו ביונסה הן בדיוק הטעם שלי", התבדח באבל והוסיף: "הפעם, לשם שינוי, אני יכול להיות מישהו אחר שהוא לא אני". אוהרה המשיך באותו הקו והגדיל להגיד: "אני יותר לחוץ עכשיו מאשר הייתי לחוץ בגמר הגביע האנגלי".

יוסי בניון מחליף את ריאן באבל בתקופתם בליברפול | Alex Livesey/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי