פתאום, בחצי גמר ליגת האלופות, השופט החל לפרוץ בבכי

בסיום המשחק בין דורטמונד לפ.ס.ז', הרחק מצהלת השחקנים, דניאלה אורסטו לא הצליח לעצור את הדמעות. אחרי התמיהה, הגיע ההסבר לבכי המרגש

(גודל טקסט)

רגע מרגש נרשם אתמול (שלישי) בסיום המשחק בין פריז סן ז'רמן לבורוסיה דורטמונד בחצי גמר ליגת האלופות, כשהמצלמות זיהו לרגע שהרחק מהשחקנים הצוהלים עומד לו שופט המשחק דניאלה אורסטו, שפרץ לפתע בבכי ולא הצליח לעצור את הדמעות.

שער של מאט הומלס הכריע את המשחק וקבע 0:1 לגרמנים, ושלח אותם לגמר לראשונה זה 11 שנה בזכות ניצחון 0:2 במצטבר על אלופת צרפת. אורסטו, ששפט את המשחק, נראה נרגש בסיום, ואולי היו שתהו מדוע שופט בוכה והחלו לחשוד – אבל מהר מאוד התברר: זה המשחק האחרון שלו כשופט בליגת האלופות.

אורסטו הפך לשופט פיפ"א לראשונה בשנת 2010, וגם אתמול במשחקו האחרון האיטלקי בן ה-48 הציג יכולת טובה – במיוחד בהחלטה אחת מאוד שנויה במחלוקת, כשהחליט לא לתת לפריז סן ז'רמן פנדל אחרי הכשלה של הומלס על עוסמאן דמבלה על קצת הרחבה. נדמה היה שההכשלה בפנים, אבל שופטי המסך גיבו את ההחלטה הקשה של השופט על הדשא.

השופט האיטלקי דניאלה אורסטו
| צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

אף שופט אינו חף מטעויות, ואורסטו ספג גם ביקורות בעבר, כשהמשחק הכי זכור שלו היה בחצי גמר המונדיאל בקטאר, שבו שרק לפנדל גבולי לזכות ארגנטינה מול קרואטיה. "אני בדרך כלל לא עושה את זה, אבל היום אין לי ברירה", אמר קפטן קראטיה לוקה מודריץ' בסיום אותו משחק, "אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל הוא (אורסטו) אחד הגרועים. הוא אסון. אני לא רוצה להוריד מההישג של ארגנטינה, אבל זה לא היה פנדל, וההחלטה הזאת גמרה אותנו".

כך או כך, אורסטו אמור "לתלות את המשרוקית" אחרי יורו 2024, אבל אי אפשר היה שלא להתרגש מהרגע האמוציונלי שלו בסיום, כשהבין שעוד פרק משמעותי בחייו הסתיים, בעודו מתחסק עם עוזרי השופט על הדשא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי