דיווח: דורטמונד שוב בעקבות גלוך. המחיר ההתחלתי: 25 מיליון יורו

play
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג | אימג'בנק GettyImages, Franz Kirchmayr
צפו: דורטמונד הלוהטת חגגה על אוגסבורג עם 1:5 מהדהד 03:04

ב"בילד" טוענים: פיינליסטית ליגת האלופות שסימנה את הקשר עוד כששיחק במכבי ת"א, חידשה את ההתעניינות. זלצבורג תנסה למקסם רווחים

(גודל טקסט)

לאן מועדות פניו של אוסקר גלוך? הדיווחים שקושרים את הקשר בן ה-20 למועדוני על באירופה נמשכים. הבוקר (שבת) פורסם ב"בילד" שבורוסיה דורטמונד נכנסה למירוץ, ותנסה לרכוש את שחקן נבחרת ישראל בקיץ הקרוב.

דורטמונד מנהלת מעקב אחרי גלוך במשך זמן רב, והביעה בו התעניינות כבר מ-2022, כשעדיין שיחק במכבי תל אביב. על פי דיווחים, דורטמונד הייתה אחת הקבוצות שהיו מוכנות להגיש הצעה לרכוש את גלוך בזמנו, אולם הוא כידוע בחר ברד בול זלצבורג, אחרי שהעדיף אותה גם על פני ברצלונה.

לפי הדיווח ב"בילד", תג המחיר של גלוך מבחינתה של זלצבורג, יתחיל ב-25 מיליון יורו. באתר "טרנספרמרקט" מעריכים את שווי השוק של השחקן בכ-20 מיליון יורו, אולם זלצבורג מתכוונת למקסם רווחים ורוצה למכור אותו במחיר גבוה יותר בקיץ.

אוסקר גלוך, רד בול זלצבורג
אוסקר גלוך, רד בול זלצבורג | GettyImages, Thomas Pichler/SEPA.Media

גלוך כבש העונה שבעה שערי ליגה באוסטריה והוסיף תשעה בישולים. בסך הכל בכל המסגרות עומד גלוך על 10 שערים ו-12 בישולים העונה.

כזכור, מועדונים רבים ביבשת הוזכרו כמועמדים לרכוש את גלוך בקיץ, כולל ארסנל ומנצ'סטר יונייטד. לאחרונה מספר דיווחים קשרו אותו לבונדסליגה, כשבין היתר גם האלופה הטרייה באייר לברקוזן הוזכרה כמועמדת לשים עליו יד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי