אייאקס במוקדמות הליגה האירופית על חשבון ניימיכן ושרי

play
סטיבן ברחוויין, אייאקס | GettyImages, Jeroen van den Berg/Soccrates
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5 07:35

שלושער של ברחוויין הבטיח לקבוצתו את המקום החמישי, אקס מכבי חיפה וחבריו ישחקו בפלייאוף העלייה לקונפרנס ליג. דרמה בתחתית

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

בליגה ההולנדית נערך היום (ראשון) המחזור ה-33 והלפני-האחרון במלואו. אייאקס הבטיחה סופית את מקומה במוקדמות הליגה האירופית, על חשבון ניימיכן של צ'ארון שרי שנשלחה אל פלייאוף העלייה לקונפרנס ליג.

אייאקס רשמה ניצחון שלישי בארבעה משחקים הודות לשלושער של סטיבן ברחוויין, שהרשית בדקות 29, 34 ו-38 וקבע כי קבוצתו תסיים במקום החמישי. הקבוצה מאמסטרדם כשלה העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית, סיימה במקום השלישי ונשרה לקונפרנס ליג שממנה הודחה בשמינית הגמר. בעונה הבאה היא תקווה למסע אירופי מוצלח יותר.

צ'ארון שרי במדי ניימיכן
ניימיכן לא תשחק במוקדמות הליגה האירופית. צ'ארון שרי | GettyImages, Broer van den Boom/BSR Agency

ניימיכן חזרה פעמיים מפיגור בבית נגד פיינורד, בפעם השנייה כשכבר הייתה בעשרה שחקנים, אבל נוצחה 3:2 במשחק ששרי השלים בו 90 דקות. למזלה של המארחת, אוטרכט הפסידה גם כן ולא עקפה אותה, אבל הפער נותר על נקודה וניימיכן תקווה לשמור במחזור הסיום על המקום השישי לקראת הפלייאוף.

שחקן אקסלסיור טרוי פארוט חוגג
אקסלסיור עשתה מהפך בתחתית | אימג'בנק GettyImages, ANP

בתחתית התרחשה דרמת ענק ונמנע מהפך. אקסלסיור הביסה 0:4 את הראקלס ועמדה לעקוף את ואלבייק, אלא שזו השוותה בדקה ה-91 וסיימה ב-1:1 עם זוולה. בכך שמרה ואלבייק על המקום ה-15 שמשאיר אותה בליגה, בעוד שאקסלסיור במצב הזה אמורה לשחק במבחנים, אם הטבלה לא תשתנה במחזור הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי