Sport1 Banner

אלוף עולם נוסף מגיע ל-MLS: אוליבייה ז'ירו חתם בלוס אנג'לס FC

play
אוליבייה ז'ירו, חלוץ מילאן | רויטרס
אחרי ניצחון בדרבי ומהומה. צפו: אינטר הבטיחה אליפות וחגגה על מילאן 04:41

החלוץ יעזוב את מילאן ויעבור לארצות הברית, שם ישתף פעולה עם חברו הטוב הוגו לוריס בחוזה לעונה עם אופציה לשנה נוספת. המעבר יסלול את דרכו להשתתפות במשחקים האולימפיים?

(גודל טקסט)

זה מספר חודשים שאוליבייה ז'ירו מנהל מו"מ מתקדם עם לוס אנג'לס FC וכבר שבועות ארוכים דיי ברור שזו תהיה התחנה הבאה שלו בקריירה, אבל הערב (שלישי) הגיעה ההודעה הרשמית על מעברו של החלוץ הצרפתי ממילאן לארצות הברית עם סיום העונה הנוכחית.

ז'ירו בן ה-37 הוצג עתה רשמית על ידי לוס אנג'לס FC, אליה יצטרף ללא תמורה עם תום חוזהו בחודש הבא. הוא חתם לשנת 2025 עם אופציה לעונה נוספת ובקבוצתו החדשה ישתף פעולה עם השוער הוגו לוריס בן ה-37, חברו טוב מנבחרת צרפת שאיתה זכו במונדיאל ב-2018. "אני מאושר להצטרף ללוס אנג'לס FC ולא יכול לחכות לשחק עבורכם", אמר בסרטון החתימה.

אוליבייה ז'ירו מילאן
התקשו מעט, אבל התקרבו לרבע הגמר. ז'ירו | אימג'בנק GettyImages

אי שם בחודש מרץ, כאשר דווח באתר "האתלטיק" על הסיכום המסתמן בין ז'ירו ללוס אנג'לס FC, נכתב גם שהמעבר יסלול את דרכו של החלוץ לנבחרת צרפת למשחקים האולימפיים בקיץ – ז'ירו הוא מלך שערי נבחרת צרפת בכל הזמנים ונטען בזמנו כי קבוצתו החדשה לא תעמוד בדרכו אם ירצה לייצג את צרפת באולימפיאדה.

ז'ירו החל את קריירת המועדונים שלו בגרנובל הצרפתית ורק ב-2010 הראה ניצוצות מהיכולת האמיתית שלו כשעבר מטור למונפלייה, במדיה זכה באליפות היסטורית, הישג שסידר לו מעבר יוקרתי לארסנל. בהמשך חצה את הכביש לצ'לסי והמשיך למילאן, אך ההישגים המרשימים ביותר שלו הגיעו במדי הטריקולור, שם הפך למלך השערים בכל הזמנים עם 57 כיבושים ב-131 הופעות וזכייה במונדיאל ב-2018.

עוד באותו נושא: אוליבייה ז'ירו, לוס אנג'לס FC

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי