אין לו מזל: ניקולו זאניולו סובל מפציעה קשה וייעדר מיורו נוסף

play
ניקולו זאניולו, שחקן אסטון וילה | רויטרס
צפו: ליברפול הובילה 1:3 בדקה ה-84, אך קרסה וסיימה ב-3:3 מול אסטון וילה 02:51

הקשר האיטלקי של אסטון וילה לא יוכל להתאמן בחודש הקרוב בעקבות הפגיעה שספג נגד ליברפול וצפוי להישאר מחוץ לסגל לאליפות אירופה בגלל פציעה בפעם השנייה

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

ניקולו זאניוליו לא היה חלק מנבחרת איטליה ביורו 2020 בעקבות פציעה ולא זכה להיות חלק מחבורת השחקנים שהוכתרה בסוף אותה תחרות לאלופי אירופה. על פי הדיווחים באיטליה הערב (שלישי), גם ביורו 2024 הוא לא יזכה בסגל האזורי שתנסה להגן על תוארה, שוב בעקבות פציעה לא פשוטה שספג לפני האליפות שתתחיל בעוד 30 ימים בדיוק.

זאניולו עלה מהספסל אמש בניסיון לעזור לאסטון וילה להיחלץ מפיגור מול ליברפול. כידוע, החבורה של אונאי אמרי חזרה ל-3:3 בזכות שני שערים מאוחרים של ג'ון דוראן – שנכנס בדקה ה-79 בפיגור 3:1 כדי להחליף את זאניוליו, שרק בדקה ה-65 עלה אל הדשא כדי להחליף את יורי טילמאנס.

ניקולו זאניולו, שחקן נבחרת איטליה
יצפה ביורו נוסף מהבית. זאניולו | אימג'בנק GettyImages

ב"קוריירה דלו ספורט" פורסם על כך שזאניולו בן ה-24, שמושאל לאסטון וילה מגלאטסראיי ולא ימשיך בקבוצה מברמינגהאם גם בעונה הבאה ללא קשר לפציעה, סובל אמנם משבר קטן ברגל זכר למכה שספג ב-14 הדקות שלו על הדשא, אך מדובר בפציעה "חמורה" על פי הדיווח שזמן ההתאוששות שלה הינו לפחות חודש, כך שהמאמן לוצ'אנו ספאלטי יעדיף לזמן במקומו שחקן שיעמוד לרשותו גם בתקופת ההכנה.

כאמור, את היורו הקודם הוא החמיץ גם כן, אז בעקבות קרע ברצועה הצולבת שספג בספטמבר 2020 – זו הייתה הפעם השנייה שהוא סובל מאותה פציעה קשה תוך שמונה חודשים, כי הוא קרע את הרצועה הצולבת גם בינואר 2020 (כך שהיה נעדר מהיורו גם אם לא היה נדחה בשנה בגלל הקורונה).

עוד באותו נושא: אסטון וילה, ניקולו זאניולו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי